Z začetkom julija se je v Budimpešti začelo enomesečno zunanje oglaševanje na tramvajih. Podobe Slovenije krasijo tri pomembne tramvajske linije, ki jih dnevno uporablja skoraj 280.000 potnikov. Z oglaševanjem Slovenska turistična organizacija nagovarja potnike in številne prebivalce ter obiskovalce madžarskega glavnega mesta
V slovenskem turizmu z madžarskega trga beležimo pozitivni trend prihodov in prenočitev gostov. Med počitniškimi destinacijami Madžari na splošno najpogosteje izberejo destinacije ob morju, v gorah ter ob jezerih, posebej priljubljen pa je Bled, kjer obisk madžarskih gostov raste iz leta v leto. Poleg Madžarske STO pripravlja oglaševalske kampanje na zunanjih površinah tudi na trgih drugih bližnjih držav, kjer dnevno spremlja epidemiološko sliko posamezne države. V juliju in v avgustu s je tako načrtovano intenzivnejše oglaševanje tudi na Češkem, v Franciji in v državah Beneluxa.
V juniju so bili na Bledu madžarski gostje po številu nočitev na tretjem mestu, takoj za Nemci in Slovenci.