Predstavnika podjetja Delavnica d.o.o., Maj
Juvanc in Uroš Jereb, kjer so pripravili elaborat možnih rešitev za
označevanje in oglaševanje v mestu, sta predstavila tako slabe kot dobre prakse
že obstoječih označb in oglasov. V nadaljevanju pa predstavila predlagane
rešitve urbane opreme, ki gredo v smeri poenotenja označb (enoten označevalski
steber namesto tabel, enotni vrsti izveskov (rustikalna in modernejša
različica), vizualno poenoteni napisi na vratih, enotne informativne table …).
Tudi izložbe naj bi po novem služile svojemu namenu – predstavitvi vsebini
trgovine in ne da so v celoti polepljene s »kričečimi« oglasnimi nalepkami.
Rešitve v elaboratu bodo podlaga nastanku občinskega odloka, ki bo, kot je bilo
slišati na razpravi, natanko določil »pravila igre«. Določeno bo območje
(predvidoma območja Stare ceste, Voljčeve, Tržaške in Ljubljanske ceste), ki pa
bo razdeljeno na dva režima: milejši in strožji.
Pri oblikovanju odloka lahko s svojimi predlogi sodelujete tudi občani. Pisne
pripombe in pobude lahko podate na občino do 8. januarja 2024.
Gašper Tominc