Obrnili so se tudi na Svet krajevne skupnosti Križe, kjer smo sprejeli sklep, da jih s pismom obvestimo o našem nestrinjanju o spremembi delavnega časa Pošte Križe.
Naše pripombe so bile naslednje.
Pošta je državno podjetje, ki služi v dobro ljudem, ki koristijo njene usluge in jih tudi plačajo. Sama Pošta Križe pokriva prostor, kjer živi okoli 3500 ljudi. Tu smo upoštevali tudi krajevno skupnost Pristava, saj krajani te skupnosti svoje poštne usluge opravijo na Pošti Križe. Že, ko je delavni čas odprtja preko celega dne, je vseskozi polno ljudi. Po naših podatkih posluje Pošta pozitivno in iz tega razloga ne vidimo smisla skrajšanja delavnega časa, saj smo mnenja, da bo to skrajšanje prineslo le močno zmanjšanje prometa in usluge bodo ljudje iskali drugje. To zmanjšanje bo pri plačilnem prometu preko položnic in tudi pri samem nakupu posameznih izdelkov, ki jih prodaja Pošta. Menimo da bo padel promet tudi na sami Poštni banki, saj bodo krajani veliko hitreje lahko koristili usluge pri drugih bankah. Danes, ko so ljudje v službi do poznih popoldanskih ur, ne bodo mogli dvigovati pošte in določenih pošiljk. Tako bo pošta imela polno neprevzetega blaga. Smo mnenja, da bi pozitivne rezultate lahko iskali s približevanjem porabniku in ne v skrajšanju delavnega časa.
Naše nestrinjanje smo čez nekaj mesecev ponovno posredovali vodstvu Pošte .
Mineva pet mescev, od spremembe delanega časa naše Pošte.
In kaj je ta sprememba delavnega časa naredila. Krajani, ki uporabljamo omenjano Pošto smo s to spremembo zelo nezadovoljni. Čas odprtja je tako nerazumen in neživljenjski, da vnaša obilico slabe volje. Pošta, ki je pred to spremembo poslovala dobro s to spremembo nazaduje in le še čakamo, da boste po zgodovinskih dokumentih zaprli najstarejšo Pošto v tem delu Gorenjske.
Odgovor vodstva pošte
Prejeli smo vaš dopis, v katerem izražate nestrinjanje s spremembo delovnega časa Pošte 4294 Križe.
Poudariti želimo, da cenimo in razumemo vaša prizadevanja za ohranitev poslovanja Pošte s celodnevnim delovnim časom. Kot smo vam že v prvem odgovoru pojasnili naša poslovna odločitev temelji na poenotenju delovnih časov poštnih enot v Sloveniji, boljši učinkovitosti pošt ter racionalizaciji poslovanja.
Kljub našemu skupnemu interesu, da kraju ponudimo poštne storitve na način, ki bo krajanom najbolj ustrezal in zadovoljil pričakovanja lokalne skupnosti, pa moramo v Pošti Slovenije slediti tudi aktualnim strateškim smernicam, ki do določene mere narekujejo spremembo procesov dela, jih racionalizirajo in s tem cenijo poslovanje.
Obseg opravljenih storitev se je na pošti 4294 Križe v treh letih zmanjšal za 28 %. V letu 2010 je bilo povprečno na mesec opravljenih 21.599 kosov storitev, v letu 2012 21.411 kosov storitev, v obdobju januar – oktober 2013 pa 15.635 kosov. Obseg poštnih storitev se je v proučevanem obdobju zmanjšal za 37 %, denarnih storitev za 17 % in ostalih storitev za 18 %. Glede na padce storitev so upadli tudi prihodki ustvarjeni na pošti 4294 Križe. Podatki za letošnje leto potrjujejo vaše ugotovitve, da je promet upadel, kar smo tudi sami predvideli ob spremembi delovnega časa, vendar ne bistveno bolj kot na drugih primerljivih poštah oziroma na območju pošt na Gorenjskem.
Prizadevali si bomo, da bo poslovanje pošte 4294 Križe, upoštevajoč strateške smernice Pošte Slovenije, potekalo v skladu s pričakovanji in v zadovoljstvo uporabnikov, pogodbenikov in Pošte Slovenije.
Krajani in uporabniki poštnih uslug pa naprošamo pošto, da ponovno preuči odločitev o skrajšanju delavnega časa ter si tako ponovno povrne dober ugled, ki bo podkrepljen s pozitivnimi rezultati poslovanja.
Slavko Bohinc



