V aprilu sem se s pomočjo nacionalne agencije CMEPIUS (Centra RS za mobilnost in evropske programe za izobraževanja in usposabljanja) udeležila delavnice z naslovom Kreativna raba IKT v razredu. Napotila sem se v Belgijo, natančneje v evropsko prestolnico Bruselj. Tam smo se v posebni učilnici, imenovani FUTURE CLASSROOM LAB, učili uporabe računalnika, tablice in kamere. Predvsem pa smo spoznali vrsto programov in iger, ki jih lahko v razredu uporabimo kot način poučevanja. Pri nas res morda še ne uporabljamo vseh orodij in tehnologije, ki je bila tam na voljo, je pa vseeno pomembno, da učitelj stvari vsaj pozna, da jih lahko otrokom predstavi, in ve, kako z njimi upravljati. Učenci imajo precej informacij in znanja, vendar pa dostikrat ne poznajo pasti, ki nanje prežijo pri uporabi spletnih orodij, saj so določene stvari plačljive, druge avtorsko zaščitene ali pa povzročijo uničenje obstoječe programske opreme. V Bruslju so nam vse to predstavili in nas vodili pri delu. Vsekakor pa niso pozabili tudi na druženje učiteljev, ki smo bili zbrani iz različnih evropskih držav. Tako smo imeli možnost malce več izvedeti, kako poteka pouk na Nizozemskem, Irskem, Portugalskem, v Španiji in še v mnogih drugih državah.
Vsako izobraževanje v tujini pa ni omejeno le na samo učenje določenih vsebin. Prav tako je pomembno mreženje, saj spoznavanje novih ljudi, morda bodočih partnerjev, pomeni kasneje dober mednarodni projekt, ki omogoča tudi učencem spoznavati svet izven meja svoje države.
Učeči se učitelj je spodbuda učencem. Zahvalila bi se OŠ Vransko-Tabor, ki je moje raziskovanje znanja podprla.
Maja Jerman