Številka: 430-48/2021-2
Datum: 26. 5. 2021
POVABILO K ODDAJI PONUDBE
Na podlagi Navodila o izvajanju postopkov evidenčnih in javnih naročil in evidencah naročnika Občine Trebnje, št. 007-7/2020-3 z dne 21. 12. 2020, naročnik Občina Trebnje, Goliev trg 5, 8210 Trebnje, MŠ: 5882958000, DŠ: SI 34728317, ki ga zastopa župan Alojzij Kastelic, vabi zainteresirane ponudnike, da v skladu z zahtevami iz priložene razpisne dokumentacije oddajo ponudbo za izvedbo evidenčnega naročila:
»Dobava pisarniškega materiala za potrebe občinske uprave
v obdobju od 1. 7. 2021 do 30. 6. 2025«.
Vašo ponudbo pričakujemo do srede, 9. 6. 2021, do 10.00 ure na naslov Občina Trebnje, Goliev trg 5, 8210 Trebnje, v zaprti ovojnici s pripisom: »NE ODPIRAJ – Dobava pisarniškega materiala za potrebe občinske uprave«.
Ponudbi (ponudbeni dokumentaciji) se v ločeni ovojnici ali paketu predloži zahtevane vzorce pisarniškega materiala.
| Alojzij Kastelic l.r. ŽUPAN |
Objaviti:
- na spletno stran Občine Trebnje www.trebnje.si
Poslati:
- znanim ponudnikom po elektronski pošti
Vložiti:
- v spis
Priloženo:
- razpisna dokumentacija
3_obrazec_1_ponudbeni_predracun.xlsx (30kB)
4_obrazec_2_ponudba.docx (22kB)
5_obrazec_3_izjava_ponudnika_o_izpolnjevanju_pogojev.docx (21kB)
6_obrazec_4_izjava_o_nepovezanosti.docx (20kB)
7_obrazec_5_izjava_o_lastnistvu.docx (26kB)
8_vzorec_menicne_izjave.docx (22kB)
9_vzorec_okvirnega_sporazuma.docx (32kB)
10_vzorec_pogodbe.docx (32kB)


