Močna zasedba ŠD Gas Kras se z rallyja Vipavska dolina vrača z zajetnim svežnjem pokalov in le dvema odstopoma, a je eden od teh, žal, posledica grdega prevračanja, v katerem pa jo je posadka dobro odnesla. Na prvi letošnji dirki za DP Slovenije so tri posadke prispele v cilj v najboljši deseterici, zabeležena je ena zmaga in kar pet drugih mest po posameznih divizijah! Odlična napoved še ene uspešne sezone.
Že 13. po vrsti, rally Vipavska dolina s startom in ciljem v Ajdovščini, je odprl boje v letošnjem DP Slovenije, zaradi večje skupne dolžine hitrostnih preizkušenj pa so bile tudi točke podeljene s koeficientom 1,5. To je pomenilo, da je zelo pomembno uspešno pripeljati do cilja, kar ni uspelo le dvema posadkama ŠD Gas Kras. Po HP1 Superspecial v središču Ajdovščine v petek popoldan je sledilo še 9HP v soboto. Boji so bili ostri od samega začetka. Odlično je kazalo Martinu Čendaku in Jakobu Markežiču (Opel Corsa Rally4), ki sta se borila za vrh v Diviziji 2. Z najresnejšim tekmecem sta se izmenjavala v vodstvu, hkrati pa dosegala izide v samem vrhu skupne uvrstitve. V popoldanskem delu rallyja pa jima je za nekaj sekund ugasnil motor, a sta lahko nadaljevala in v cilju zasedla 2. mesto, ker je za prvo dirko zelo lep rezultat. V skupni uvrstitvi za DP Slovenije pa sta bila peta! Odlično sta rally na 9. in 10. mestu skupno zaključila tudi Jernej Fakin in Žiga Abram (Peugeot 280 Rally4) ter Janko Čebron in Andrej Kavčič (Mitsubishi Lancer Evo9). Slednja sta po okvari vozila v petek uspela usposobiti dirkalnik in po odlični vožnji osvojiti 2. mesto v Diviziji 5, prva pa sta bila standardno hitra in 4. v Diviziji 2. Druga mesta so zabeležili še Domen in Klara Slejko v Diviziji 1, Čendak med vozniki in Slejkova med sovozniki do 25 let starosti, kjer je pokal za zmago prejel Jakob Markežič. Rene in Domen Černigoj sta rally končala na 6. mestu v Diviziji 1.
Žal do cilja nista prispeli dve posadki kraškega dirkaškega kolektiva. Erik Maglica in Kevin Rečnik (Škoda Fabia 1,4 16V) sta po zelo hitrem začetku obtičala na progi zaradi okvare motorja, grdo prevračanje pa sta doživela Alen Žerjal in Jani Grča (Peugeot 208 Rally4). Njun dirkalnik jo je zelo slabo odnesel, a posadka, k sreči, mnogo bolje. Naslednji rally za DP Slovenije bo na vrsti čez dva tedna v Velenju.
VK




