Logo MojaObčina.si
DANES
22°C
14°C
JUTRI
24°C
11°C
Oceni objavo

ŠD GAS KRAS JE DOBIL FORMULO 1

Vrste ŠD Gas Kras je v tej sezoni okrepila ena najbolj znanih dirkaških družin pri nas. Očetu Marjanu se je namreč letos pridružila še hčerka Sanja Smrdelj in tako obogatila startni seznam voznic in voznikov ter atraktivnih dirkalnikov v vrstah tega športnega kolektiva. Le redko katero društvo pri nas, če sploh katero, se lahko pohvali, da ima eden od njihovih članov doma pravi, pravcati bolid Formule 1!

Prvi je med člane kraške dirkaške druščine vstopil Marjan že lani, nato pa mu je letos sledila še Sanja. V prejšnji sredini sicer nista imela kakšnih težav, vrat za sabo nista zapirala, ker to ni njuna navada, je poudaril Marjan, a sta v ŠD Gas Kras naletela na veliko boljšo organizacijo in logistiko. Oba s Sanjo pa tudi čutita močno medsebojno povezanost, zato tudi bolje funkcionirata v isti sredini. Zelo dobro se namreč dopolnjujeta, ker eden za drugega opravita stvari, ki sicer drugemu ne ležijo najbolj.

»Za oba so pogoji v novem društvu enaki, kot so bili v prejšnjem kolektivu, ni sprememb. Je pa postala ovira, ker sva bila vsak v svojem klubu. Tako sva zdaj spet povezana in bolje deluje vse skupaj,« je poudaril Marjan. Ob tem dodaja, da je številka ena ona, on pa pomaga in pač pride na tiste izbrane dirke.

Letos bo Marjan svoj Renault F1 najprej testiral na Grobniškem dirkališču, ker gre za zelo zapleteno vozilo. Dirkalnik F1 zahteva svoje posebne pogoje, da se lahko sploh premakne, kaj šele dirka. Zato bo z njim nastopil le na tistih stezah, ki mu dovoljujejo normalno obratovanje. Ker se ne more med vožnjo ustavljati in ostro zavijati, pridejo v poštev le tiste gorske proge, kjer ni šikan. Poleg tega se avto hitro pregreva in ne more dolgo čakati v predštartnem prostoru. Dirkalnik ni prirejen za specifiko gorskega dirkanja in zato se Marjan že vnaprej opravičuje navijačem, če ga ne bodo videli na nekaterih dirkah. Dirkalnik F1 je poseben in zelo zahteven stroj.

Drugače pa je s Sanjo. Že zelo mlada je dirkala s kartingom, kasneje vozila Zastavo Yugo 1,3 in tudi resna bolezen ji ni vzela sanj. Vrnila se je in njen sedanji dirkalnik je zelo poseben. Zastava Yugo, v katerega je vgrajena tehnika Lancie Delte Integrale, je zelo zmogljiv avtomobil, pa še edini takšen na zemeljski obli. Dvolitrski prisilno polnjen motor poganja vsa štiri kolesa! Sanja ne bo nastopila na uvodni dirki v Tolminu ta konec tedna, ker dirka ne šteje za pokalno prvenstvo nove divizije 1, v kateri nastopajo formule, športni prototipi in posebej predelani avtomobili. Tudi vse »porodne težave« novega vozila  še niso rešene, a bo na vseh ostalih dirkah v koledarju DP Slovenije nastopala. Lanskih 340 konjskih moči so še nekoliko oplemenitili z nekaj novimi vranci, osnovna težava pa je še podvozje. Blažilci so neustrezni in tu jih čaka še kar nekaj dela. Sicer je avtomobil dobro vozen. Njeni cilji so predvsem dirkati in se predstaviti navijačem, kakšnih posebnih želja po lovu na naslove pa nima, vsaj v tem trenutku ne.

VK

Oglejte si tudi