Oceni objavo

DVOJNO SLAVJE V DIVIZIJI 1 IN ZMAGA NA SUPERSPECIALU

ŠD Gas Kras se vrača iz Nove Gorice z enim največjih uspehov v svoji zgodovini. Vseh sedem posadk, ki so rally začele, je srečno pripeljalo do cilja, ob tem pa so dosegli še kar nekaj lepih uvrstitev. Kar pet jih je doseglo točke v skupni uvrstitvi za DP Slovenije, kot češnja na torti pa sta dvojna zmaga v diviziji 1 in senzacionalna skupna zmaga Čendaka in Markežiča na uvodnem, petkovem večernem HP Superspecial! Tekmovanje sta sicer posebej zaznamovala spremenljivo vreme in izjemen obisk gledalcev.

11. Mahle rally Nova Gorica je največja dirka v Sloveniji. Poleg veljavnosti za DP Slovenije in regijski Mitropa pokal je štel tudi za FIA Evropski rally pokal – centralna cona, s svojo dolžino pa je delil točke s koeficientom 1,5. Dirka je namreč merila več kot 533 km, od tega je na 15 hitrostnih preizkušenj odpadlo 150,65 km sicer asfaltnih, a drsečih cest. Na pot se je v petek popoldan podalo 90 posadk iz 17 držav, med njimi jih je 7 branilo barve ŠD Gas Kras. Prvi šok se je zgodil že kar na 1HP, Superspecialu po mestnih ulicah Nove Gorice v petek zvečer. Posadke so, kot običajno, krenile na 2,25 km dolgo pot v obrnjenem vrstnem redu. Martin Čendak in Jakob Markežič (Renault Clio Rally5) sta tako v prvi tretjini vozila še po suhem asfaltu in dosegla vodilni čas. Kmalu zatem pa se je močno vlilo in proga je postala izjemno drseča. Tako so vsi tekmeci zapovrstjo zaostajali za mladima Koprčanoma in, ko je za njima zaostal tudi zadnji na štartu, je bilo jasno, da sta člana ŠD Gas Kras imenitno izkoristila priložnost in dosegla senzacionalno zmago. A sta v podobnem slogu nadaljevala tudi v soboto in nedeljo. Vozila sta izjemno in se uvrstila na 6. mesto v konkurenci DP Slovenije ter 16. mesto v skupni uvrstitvi dirke! V Diviziji 1 sta zmagala pred klubskima kolegoma Renejem in Aljažem Černigojem s prednostjo več kot 12 minut! Slednja sta se vseeno uspešno vrnila na hitrostne preizkušnje, dokazala, da gre za zelo hitro mlado posadko, obe posadki skupaj pa sta s tem izidom tudi zelo dobro branili položaj zaradi poškodbe odsotnih Domna in Klare Slejko, vodilnih v najmanjši diviziji pred najdaljšim slovenskim rallyjem.

Nagrajene za trdo delo na zahtevnem tekmovanju pa so bile tudi ostale posadke kraškega dirkaškega kolektiva. Janko Čebron in Andrej Kavčič (Mitsubishi Lancer Evo9) sta dosegala odlične čase, tik za najhitrejšimi v DP Slovenije, a je njun skupni izid pokvarila smola. Na eni HP sta predrla kar dve pnevmatiki in izgubila ogromno časa, zato sta bila v cilju »le« na 11. mestu v DP Slovenije. Zelo zadovoljna pa sta bila v cilju brata Fakin (oba Peugeot 208 Rally4). Gregor je bil s sovoznikom Žanom Umkom osmi v DP Slovenije in s tem zasedel 3. mesto v Diviziji 2, Jernej pa je s sovoznikom Nikom Volčičem za bratom zaostal manj kot pol minute in bil uvrščen tik za njim Več težav sta imela Ambrož Kavs in Chris Kobal (Peugeot 208 Rally4), ki sta se ves rally borila z napačnimi pnevmatikami, bila večkrat tik pred poletom s ceste, a vzdržala in pripeljala na cilj. Osvojila sta 7. mesto v Diviziji 2 in s 15. mestom v DP Slovenije še odnesla domov eno točko. Zadovoljna sta bila v cilju tudi Kristjan Ravbar in Tadej Simčič (Citroen C2R2max) z desetim mestom v drugi diviziji in novimi točkami. A koledar je neusmiljen in že prihodnji konec tedna bodo vozniki ŠD Gas Kras spet na tekmovalnih progah. V furlanskem Čedadu bo na vrsti zadnja letošnja gorsko hitrostna dirka.

VK

Oglejte si tudi