Oceni objavo

Mentorji o delavnici Moje uspešno učenje

Aprila 2022 je DVIG pripravil za mentorje delavnico Moje uspešno učenje. Kaj je udeleženkam dala delavnica? Boljše razumevanje procesa učenja, spoznavanje lastnih značilnosti, da bi bolje razumeli tudi svoje študente, njihove zadrege pri učenju, lažje načrtovanje učnega procesa in usmeritve, kaj in kako svetovali svojim študentom, da bodo bolj uspešni pri svojem učenju.
Delavnico je vodila Ema Perme Ema, pedagoginja in sociologinja, po duši andragoginja s 30-letnimi izkušnjami v praksi in razvoju. Delovne izkušnje si je nabirala v Sloveniji in tujini. Njeno delo v praksi je poznano po številnih delavnicah o učenju odraslih, razvoju ter delu svetovalke v središču za samostojno učenje, razvoju in izvajanju izobraževanja na daljavo, usposabljanju izobraževalcev odraslih in rabi aktivnih metod učenja, je avtorica in soavtorica različnih priročnikov o učenju,...
Na delavnici nas je sodelovalo sedem žensk, 5 iz Dragomerja in dve iz Loga. Dve sta se uvrstili v starostno skupino od 30–45 let, ostale nad 65 let. Dve imata srednješolsko izobrazbo, ostale visokošolsko univerzitetno.
Na vprašanje zakaj smo prišle na delavnico, je bilo možnih več odgovorov: dobili smo jih devet: 5 krat je bil izbran odgovor »iz osebne želje po novem znanju,« 2 krat »ker želim zvedeti več o lastnem učenju in poučevanju, in 2 krat »ker so mi to priporočili znanci«. Tudi na vprašanje ali je delavnica izpolnila njihova vprašanja, je bil izbran 6 krat odgovor »da, pridobila sem novo znanje in 5 x odgovor »boljše razumem odnose med mentorjem in učečim. Šestim mentoricam so se pričakovanja uresničila, eni nad pričakovanjem.
In katere vsebine so se nas najbolj dotaknile: o učnih tipih (2 odgovora), o delovanju spomina (2 odgovora) in čustva kot dejavnik učenja. Več o vsebini delavnice si lahko preberete v posebnem članku Olge Drofenik.
Mentorice so dale tudi dve pobudi: da bi organizirali takšno delavnico še za študente in eno delavnico na temo delo z mladostniki.
In slabost delavnice: veliko smo slišali na temo, kako moramo urediti fizični prostor za uspešno učenje. In tukaj smo »padli na izpitu«. Upokojenski kotiček – naša učilnica ni bil ogrevan, sedeli smo v plaščih, obleči ga je morala tudi predavateljica.
Za mentorice Olga Drofenik, Društvo DVIG univerza za tretje življenjsko obdobje

Oglejte si tudi