Predhodno naročanje strank na Občini Kidričevo v času izrednih zdravstvenih razmer
22.11.2021
V skladu z usmeritvami Vlade Republike Slovenije, Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Odlokom o začasnih ukrepih za preprečevanje in obvladovanje okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19, Odlokom o začasnih ukrepih za preprečevanje ponovnih izbruhov in širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 v upravnih zadevah, ter v skladu z usmeritvami Ministrstva za javno upravo, zaradi preprečevanja širjenja virusa COVID-19 na Občini Kidričevo do preklica uvajamo zaščitne ukrepe.
- Vložitev vloge na Občini Kidričevo morate predhodno najaviti in se o času vložitve vloge dogovoriti z organom.
- Naročene stranke sprejemamo zgolj v primeru urejanje nujnih zadev, katerih ureditev ni mogoče odložiti na kasnejši čas.
- V prostorih organa ne izvajamo pregledovanje dokumentov, če stranki ali drugi osebi, ki izkaže pravni interes, lahko pošljemo kopijo dokumentov zadeve.
Plačilni promet (na primer plačilo upravne takse ) prioritetno izvajamo z uporabo plačilnih ali kreditnih kartic (brezgotovinsko)
Sistem naročanja strank:
- na telefonsko številko: 02 799 06 10 ( Občina Kidričevo zagotavlja naročanje po telefonu ves poslovni čas.)
- preko elektronskega naslova: obcina@kidricevo.si
- po klasični pošti na naslov: Občina Kidričevo, Kopališka ulica 14, 2325 Kidričevo