Logo MojaObčina.si
DANES
16°C
3°C
JUTRI
18°C
6°C
Oceni objavo

Župan Dušan Strnad o načrtih suhokranjskega bisera naše občine

V torek, 11. 2. 2020, sta se župan Dušan Strnad in podžupan Tomaž Smole udeležila delovnega srečanja s člani Sveta Krajevne skupnosti Zagradec in predstavniki krajevnih društev. Razširjena seja je potekala v prostorih dvorane Kulturnega doma Zagradec.

V Zagradcu sta bila v preteklem obdobju sprejeta Občinska podrobna prostorska načrta Prenova jedra Zagradca in Parka Loka, v Dečji vasi se zaključuje ureditev zemljišča za potrebe gradnje več stanovanjskih hiš, na novo pa je asfaltirana cesta skozi vas Tolčane. Pred leti je suhokranjski del občine dobil tudi novo Podružnično šolo Zagradec s športno dvorano in zunanjim igriščem. Po besedah župana sodoben šolski kompleks izpolnjuje vse pogoje za samostojno osnovno šolo. Cilj je, da s šolskim letom 2021/2022 Podružnična šola Zagradec postane samostojna osnovna šola. V načrtu je tudi vzpostavitev oddelka glasbene šole v Zagradcu.

V nadaljevanju je župan spregovoril še o nekaterih predvidenih projektih v krajevni skupnosti kot so izgradnja komunalne infrastrukture v naselju Dečja vas za potrebe prodaje parcel, postavitev turistično – obvestilnih tabel, načrtu postavitve javne razsvetljave in avtobusnih postajališč, obnove vodovodov, izgradnji kanalizacije, asfaltiranje nekaterih odsekov cest po načrtu in prenovi odseka državne ceste od Zagradca do Ambrus. Župan je nekaj besed namenil izgradnji kolesarske steze Ivančna Gorica – Zagradec in o turističnemu produktu na gori Bovlek.

Predsednica krajevne skupnosti Biljana Gartner je spregovorila o gradnji javnih razsvetljav in postavitvah avtobusnih postajališč, odmerah in asfaltiranju številnih odsekov cest po vaseh, ureditvi meteorne vode v središču Valične vasi ter o vzpostavitvi oziroma možnostih podaljšanja pločnika za pešce od zagraške šole do uvoza proti vasi Češnjice pri Zagradcu.

Besedo je predala še predstavnikom društev, ki so pohvalili dobro sodelovanje med društvi, krajevno skupnostjo in občino.

Oglejte si tudi