Logo MojaObčina.si

Vrhnika

DANES
26°C
9°C
JUTRI
28°C
12°C
16412

Na občinski seji o menjavi direktorja, pa tudi o plinu in nadzorih

Vrhnika, 17. marec – Občinski svet vrhniške občine se je sestal na marčevski seji v mali dvorani Cankarjevega doma. Dobre tri ure trajajoča seja se je vrtela okoli plina, nadzora nad muzejem in gasilci, razrešitvijo direktorja komunale in prenosu nekdanje podlipske šole v last krajevne skupnosti.

Distribucija plina v druge roke

Občinski svetniki so kot eno prvih točk dnevnega reda obravnavali osnutek odloka o podelitvi koncesije distribucije zemeljskega plina v občini Vrhnika. Župan je pojasnil, da vrhniška komunala težko konkurira na trgu zemeljskega plina in da zgolj dva zaposlena na tem področju predstavlja tudi določeno varnostno tveganje. Zato naj bi do konca leta predali distribucijo plina v roke novemu koncesionarju. Po prvih preverbah so interes izrazile tri največje tovrstne firme v Sloveniji. Izbrani koncesionar bi dobil koncesijo za 30 let, ni pa še odločeno ali bi jo plačal v enkratnem znesku ali v vsakoletnem. Vsi svetniki so se s predlaganim osnutkom odloka strinjali.

 

Strategija umaknjena, nadzorni odbor o muzeju in gasilcih

Na seji je predstavil svoje delo tudi Nadzorni odbor občine, in sicer ugotovitve nadzora nad finančnim poslovanjem Gasilske zveze Vrhnika v primeru nakupa opreme zaradi požara v Kemisu in nad poslovanjem Doživljajskega razstavišča Ljubljanica. Nadzorni odbor pri gasilcih z vidika gospodarnosti in učinkovitosti porabe javnih sredstev ni ugotovil večjih nepravilnosti, je pa te zaznal pri delnem neupoštevanju zakonodaje javnega naročanja, a te ne predstavljajo hujših kršitev zakonodaje. Nadzorni odbor je podal 6 priporočil za odpravo ugotovljenih nepravilnosti.

sicer ni ugotovil bistvenih ali očitnih kršitev zakonodaje, je pa zasledil negospodarnost ter posledično oškodovanje občinskih javnih sredstev. Ni jasno, ali so bili zastavljeni cilji uresničeni, je bilo slišati, občina pa tudi ni prejemala mesečnega ali kvartalnega poročanja o izvedenih dejavnostih z dokazljivimi konkretnimi številkami in listinskimi dokazi. Nadzorni odbor je podal 7 priporočil za odpravo ugotovljenih nepravilnosti.

Na seji bi morali obravnavati tudi dokument strategije razvoja občine do leta 2030, a jo je župan umaknil z dnevnega reda, da bo še enkrat deležna javne razprave.

 

Podlipska šola v roke krajevne skupnosti

Na mizah svetnikov in svetnic se je znašel tudi predlog izbrisa statusa grajenega javnega dobra in ukinitvijo družbene lastnine nekdanje podlipske šole. Svoj čas je bil v njej varstveno delovni center, zadnja leta pa v njej potekajo različne dejavnosti za krajane: od bralnih uric do ustvarjalnih delavnic in predavanj. Občina je nepremično prenesla na krajevnost skupnost brezplačno, ta pa jo sedaj namerava obnoviti in v polnosti oživeti z dejavnostmi, ki aktivno povezujejo vse generacije krajanov. Vsi prisotni svetniki in svetnice so se z omenjenim prenosom strinjali.

 

Razrešitev direktorja komunale in menjava članov odborov

Občinski svet je podal soglasje k imenovanju Vojka Jerine kot nadomestnega člana v Odboru za ekologijo in infrastrukturo ter Gabrijele Mlinar v Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu. Nekaj več časa pa so se člani sveta pomudili pri razrešitvi Tomaža Kačarja z mesta direktorja komunale. Njegovo razrešitev je predlagal Nadzorni svet KPV, potem ko ni, kot je bilo slišati na občinski seji, pripravil programa za pokritje finančne izgube za letos. V tajnem glasovanju občinskega sveta, se je za njegovo razrešitev izreklo 16 svetnikov, proti so bili trije, tri glasovnice pa so bile neveljavne. Občinski svet je zato naročil Nadzornemu svetu KPV, naj imenuje prokurista za vodenje podjetja in začne postopke iskanja novega direktorja.

 

Gašper Tominc

Všečkaj objavo


Oceni objavo


Oglejte si tudi