Potem ko jo namestimo na mobilni telefon, nam aplikacija #OstaniZdrav enkrat dnevno sporoča, če smo prišli v rizičen stik z okuženo osebo. V primeru prejema takšnega obvestila opazujemo svoje počutje in ob prvem zaznavanju simptomov stopimo v telefonski stik z osebnim zdravnikom, se ne družimo, še posebej ne z ranljivimi posamezniki (starejšimi, kronično bolnimi ...), in še bolj dosledno izvajamo preventivne ukrepe (higiena rok in kašlja, nošenje mask in ustrezna medsebojna razdalja).
Hkrati aplikacija v primeru naše okužbe močno olajša delo epidemiologom pri iskanju in obveščanju vseh naših stikov, predvsem tistih, ki bi jih bilo sicer zelo težko poiskati – denimo vseh sopotnikov v javnem prevozu ali vseh gostov, ki so bili v gostinskem lokalu istočasno z nami.
Podatki, ki jih aplikacija #OstaniZdrav zazna in obdeluje, so povsem anonimni. Aplikacija ne razkrije niti lokacije niti identitete okužene osebe, sporoči samo, da sta se dve osebi v obdobju zadnjih 14 dni srečali. Tudi tisti, ki je potrjeno okužen, to informacijo povsem prostovoljno deli z drugimi uporabniki (pridobi posebno desetmestno kodo, ki jo nato sam vnese v aplikacijo). Funkcije aplikacije lahko kadar koli onemogočimo ali aplikacijo v celoti izbrišemo. S tem se bodo izbrisale tudi vse informacije, ki jih je aplikacija shranila.
Uporabniki pametnih telefonov z operacijskim sistemom Android si aplikacijo pridobite in namestite v spletni trgovini z aplikacijami Google Play kjer je dostopna z oznako #OstaniZdrav.
Uporabniki pametnih telefonov z operacijskim sistemom iOS si aplikacijo pridobite in namestite na spletnem mestu Apple, kjer je dostopna z oznako #OstaniZdrav.
Vse potrebne informacije, prav tako tudi pomoč pri nameščanju in uporabi mobilne aplikacije za varovanje zdravja #OstaniZdrav, uporabnikom zagotavljajo svetovalci klicnega centra na telefonski številki 080 17 87.
Občinska uprava