To je bilo vprašanje, ki nam je rojilo po glavi na zadnjem srečanju krožka Gozdni škrati. Otroci vrtca veliko bolj poznajo volkove iz pravljic kot pa prave volkove iz gozda. Nekaj jih je že videlo v živalskem vrtu, v gozdu pa ga ni srečal še nihče. Najprej smo se spraševali, kakšen je sploh volk, kaj dela v gozdu, kaj je in kako pride do tega. Ugotovili smo, da lovi druge živali in da je največkrat v skupini, tropu. Kako pa mu uspe priti do hrane? Volk mora biti zelo tih in mora neslišno hoditi po gozdu, da ga druge živali ne opazijo. Če pa jih je več, ti volkovi stopajo po stopinjah drugih volkov. Tako je tudi potekala naša prva naloga pri opravljanju »izpita za volke«. V drugi igri smo spoznavali svet »netopirjev«. Ugotovili smo, da netopirji lovijo ponoči in takrat nič ne vidijo, imajo pa zelo dober sluh. Največkrat netopirji lovijo vešče. Tako je potekala tudi naša igra netopir in vešče. Vsi smo se preizkusili v vlogi netopirja ali vešče. Pri igri smo bili zelo tiho, da je lahko netopir slišal vešče, ki so se oglašale. Igrali smo se tudi igro gosenica, kjer smo hodili skozi gozd z zaprtimi očmi in potovali med krošnje s pomočjo ogledal.
»Narava je posebno področje kurikuluma, kjer dajemo poudarek na pridobivanju izkušenj z živimi bitji, naravnimi pojavi in veselju do raziskovanja ter odkrivanja narave. Ti procesi pri otroku potekajo nezavedno, vendar so hkrati osnovne znanstvene metode v naravoslovju« (Kurikulum za vrtce).
Gozdni škratki z Brigito in Nives




