Otroci v vrtcu preživijo veliko časa, zato je naloga strokovnih delavcev, da jim omogočimo čim boljše pogoje za njihov razvoj ter da se zavedamo lastne soodgovornosti za njihov uspeh. Odkrivanje, prepoznavanje in razvijanje otrokovih močnih področij je pomembno že v predšolskem obdobju.
V ta namen smo pripravili različne aktivnosti, ki bodo vsem otrokom omogočale optimalno razvijati in spodbujati njihova močna področja. Pri tem pa je zelo pomembno upoštevati otrokovo radovednost, interes in željo po spoznavanju novega. In tu je naša naloga, da otrokom pripravimo izzive in spodbude na različnih področjih in jim pustimo, da izrazijo svojo domišljijo.
Strokovni delavci vrtca smo se izpopolnjevali v NTC-metodi spodbujanja otrokovih močnih področij. Gre za pedagoški pristop, ki temelji na spoznanjih o razvoju in delovanju možganov. Starše in vzgojitelje sistematično usmerja k tistim igralnim dejavnostim z otroki, ki še posebno dobro vplivajo na nastajanje in utrjevanje možganskih povezav (t. i. sinaps med nevroni) v času njihovega najintenzivnejšega razvoja, od rojstva do približno dvanajstega leta starosti. NTC učenje ponuja igre, ob katerih otroci razvijajo abstraktno klasifikacijo, abstraktno seriacijo ter prakticirajo asociativno učenje.
Strokovne delavke pridobljeno znanje že uspešno vnašajo v vsakodnevne dejavnosti oddelka.
V tem šolskem letu smo se prijavili na inovacijski projekt v sodelovanju z Zavodom za šolstvo. Oblikovan je razvojni tim, ki vnaša novosti s področja predšolskih nadarjenih otrok in timi strokovnih delavk, ki bodo za otroke pripravili različne delavnice, kjer bodo lahko prehajali med ponujenimi aktivnostmi z različnih področij in na ta način krepili svoja močna področja.
Otrokom nudimo veliko različnih spodbud, vsebinsko bogato delo in gradimo na njihovih močnih področjih, kar omogoča optimalen napredek v otrokovem razvoju.
Svetovalna delavka:
Tina Ošlak, uni. dipl. ped.



