Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za nedelja, 22.10.2017

oblačno
Ponoči in v jutranjih urah se bo postopno povsod pooblačilo. Zjutraj bodo na zahodu že možne rahle padavine, drugod bo še suho. Najnižje jutranje temperature bodo od 6 do 11, na obali do 15 stopinj C.
7°C | 13°C
torek, 23.10.2017
7°C | 12°C
sreda, 24.10.2017
2°C | 17°C
četrtek, 25.10.2017
5°C | 15°C
Opozorila
Sobota, 21.10.2017 ob 16h
V nedeljo popoldne bo na Primorskem zapihala zmerna do močna burja, ki bo do ponedeljka zjutraj oslabela. Na izpostavljenih mestih bodo najmočnejši sunki vetra dosegali hitrost od 100 do 120 km/h.
7°C
13°C
oblačno
Nahajaš se tukaj: Novice Šolstvo Osnovna šola

Waldorfska šola Celje prinaša inovativne ......


OSNOVNA ŠOLA

| |
02.02.2012      18:34
A A

Waldorfska šola Celje prinaša inovativne pedagoške pristope


Waldorfska šola, največje zasebno vzgojno-izobraževalno gibanje, ki deluje na vseh kontinentih sveta, v zadnjem času privablja vse več otrok, tudi pri nas. Šolo v Celju pa ne obiskujejo samo Celjani, temveč tudi otroci iz Laškega, Vojnika, Žalca in drugih okoliških krajev.


mag. Boštjan Štrajhar, ravnatelj Waldorfske šole Celje
mag. Boštjan Štrajhar, ravnatelj Waldorfske šole Celje
Deli:

S svojim programom in inovativnimi pristopi poučevanja, šola v Savinjsko dolino prinaša celovita pedagoška načela ter možnost izbire na področju osnovnega šolanja. Poleg običajnih predmetov, ki jih poznamo iz javne šole, so za waldorfsko značilni še drugi predmeti: ročna dela, dva tuja jezika že od prvega razreda dalje, igranje na glasbila, lesorestvo, evritmija, gledališke igre ter od četrtega do devetega razreda kar trinajst šol v naravi.

 

Glavni impulz, ki daje značaj vsemu delu in življenju, je osredotočenje na naravo odraščajoče osebnosti ter celostni pristop k učenju in poučevanju. Poudarek je na razvijanju širših otrokovih sposobnosti, pouk pa poteka na način, da so vse vsebine in aktivnosti optimalno prilagojene razvojnim obdobjem otrok. Waldorfska pedagogika poudarja pomembnost pristnega človeškega stika med učencem, učiteljem in starši.

Otrok ni računalnik, ki ga je treba čim prej 'sprogramirati' in poslati na delovno mesto. Otroci se lahko optimalno razvijajo le, če imajo v različnih razvojnih obdobjih primerne pedagoške pristope. V zgodnjem otroštvu je zelo pomembna tudi prosta igra, ki odločujoče vpliva na socializacijo kot na razvoj intelekta in kreativnosti, a čas namenjen prosti igri z leti vse bolj upada. Če želimo razvijati širok spekter otrokovih sposobnosti, moramo poučevati tako, da so v vsaki uri nagovorjeni vsi vidiki  otrokovega življenja - torej mišljenje, volja in čutenje. Tak pouk omogoča konstruiranje lastnega znanja in ne zgolj ponavljanja faktografskih podatkov, na takšen način pa se poleg najbolj poznane matematične logične inteligence (IQ) razvija tudi emocionalna, jezikovna, medosebna, avtorefleksivna, ustvarjalna, glasbena, prostorska in duhovna inteligenca.  

 

Od prvega do devetega razreda je pouk zasnovan tako, da pri vsaki učni uri krepimo otrokovo voljo. Znano je namreč, da nadarjenost ne zadostuje za dosego rezultatov; v večji meri je potrebna prav močna volja, vztrajnost. V razvoju otrok pa odločilno vlogo odigra čutenje. Če otroci ne hodijo radi v šolo, če se učijo na način memoriranja faktografskih podatkov in so prezgodaj intelektualizirani, potem otroci ne bodo v življenju našli elementov radosti, veselja in čudenja, ki so gonilna sila razvoja. Pogosti občutki strahu, nevroze in pretirane tekmovalnosti so elementi, ki destruktivno vplivajo na razvoj osebnosti. Kompleksne intelektualne naloge in socialno obnašanje izhaja namreč iz uspešno integriranih raznovrstnih življenjskih izkušenj in ne samo iz ozko preračunljivih in logičnih operacij, prav zgodnje emocionalne izkušnje pa so temelj za kasnejšo vsakršno inteligenco.  

 

Kriza vrednot, kateri smo priča, vse več staršev obrača k tistemu, kar je v življenju res pomembno. V zavedanju, da na mladih svet stoji, so prav waldorfske šole po vsem svetu tiste šole, ki vzgajajo in pripravljajo otroke za življenje v 21. stoletju. 

 

mag. Boštjan Štrajhar,

ravnatelj Waldorfske šole Celje

www.waldorf-celje.si




0 (Bodi prvi!)
Oceni članek

Povezani članki
NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Vojnik!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!


Ogledalo
Številka: 116
Izšla: 21.09.2017
Poglej Pdf
Koledar dogodkov Preglej vse
Oktober 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
21.10.2017
Danes ni dogodkov.
22.10.2017 | Ostalo
Pohod po Tončkovi poti
25.10.2017 | Tečaji in delavnice
Delavnica Repair Cafe
26.10.201 | Ostalo
Komemoracija v Novi Cerkvi
27.10.2017 | Ostalo
Komemoracija na Frankolovem
27.10.2017 | Ostalo
Komemoracija v Vojniku
27.10.2017 | Kultura
Letni koncert Arclinskih fantov
28.10.2017 Ni kategorije
SLOVENSKO DALMATINSKI VEČER
22.10.2017 | Ostalo
Pohod po Tončkovi poti
25.10.2017 | Tečaji in delavnice
Delavnica Repair Cafe
26.10.201 | Ostalo
Komemoracija v Novi Cerkvi
27.10.2017 | Ostalo
Komemoracija na Frankolovem
27.10.2017 | Ostalo
Komemoracija v Vojniku

Bodite prvi pri oddaji mnenja.