Logo MojaObčina.si
DANES
25°C
6°C
JUTRI
22°C
7°C
Oceni objavo

Glasovanje za učitelja leta, učiteljico leta 2024

Morda koga iz vojniške občine in okolice zanima, da se za naziv učitelja leta poteguje učiteljica iz OŠ Vojnik. Da ne bomo govorili samo o grožnjah na šolah, ena pozitivna tema...

Pod okriljem nacionalne platforme Partnerstvo za spremembe in AmCham Slovenija je februarja 2019 nastala iniciativa “Učitelj sem! Učiteljica sem!”, ki širi dobre prakse učiteljev in učiteljic v slovenskih šolah. V okviru iniciative pa tudi letos izbiramo UČITELJA LETA – UČITELJICO LETA 2024! Od 2. 4. 2023 pa vse do 30. 4. 2024 lahko glasujete za svojo superfinalistko!

Superfinalistke, ki se letos potegujejo za naziv Učiteljica leta so: 

ADRIANA GABERŠČIK, OŠ Miška Kranjca Ljubljana

SAŠA PUŠNAR DOBNIKAR, Ekonomska šola Ljubljana

SIMONA ŠARLAH, Osnovna šola Vojnik

 

https://amcham.si/novice/glasovanje-za-uciteljico-leta-2024-se-zacenja-1/

Simona Šarlah: Otroci niso taki, kakršni so bili pred desetimi leti - Učitelj sem! Učiteljica sem! (uciteljsem.si)

Simona Šarlah, Osnovna šola Vojnik

“Močno se zavedam vzgojne komponente šole, ki je pogosto v določenih situacijah celo pred našo primarno, izobraževalno nalogo. Poleg družine in sovrstnikom smo učitelji pomembne osebe, ki lahko že z nekaj besedami ali dejanji otroka dvignemo in spodbudimo.”

Simona Šarlah je učiteljica nemščine, državljanske in domovinske kulture ter etike in filozofije za otroke od 7. do 9. razreda. Pri svojem delu jo vodi prepričanje, da se učenci, ki so motivirani, se imajo pri učenju dobro, so sproščeni in se ne bojijo obsojanja ob napakah, uspešnejši pri pridobivanju znanja. Učiteljica Simona učence tudi venomer spodbuja k temu, da izražajo svoje mnenje in jih uči, kako mnenje argumentirati. Opaža, da učenci, starejši kot so, pogosteje podvomijo v svoje znanje in postanejo nesigurni vase. Zato se učiteljic Simona trudi v razredu ustvariti spodbudno ter predvsem varno učno okolje, ker se njihove napake ne obsojajo. V njeni učilnici se nagrajuje izvirnost in ustvarjalnost, pogum in razmišljanje izven okvirjev. Tako vedno znova išče načine, kako ustvariti v razredu vzdušje, kjer bodo lahko ustvarjali in se učili na način, ki je prijazen do njih in do učiteljev. Svojim učencem velikokrat pove, da bodo v življenju najbolj uspešni takrat, ko bodo samozavestni, ko si bodo upali biti drugačni, ko bodo upali razmišljati drugače kot drugi in ko bodo kreativni. Sicer učencem pri pouku najprej pomaga ugotoviti, kateri učni tip učenca so (slušni, vidni, gibalni). Tako se recimo nepravilne glagole učijo med hojo po razredu, za slušne tipe glasno ponavljajo besede in slovnične strukture, za vidne tipe pa uporabljajo veliko barv, rišejo simbole, delajo miselne vzorce. Simona je ena izmed tistih učiteljic, ki je zelo ponosna na svoje učiteljske kolege. Kot pravi je ponosna na delo Šolskega parlament, ki ga vodi že 11. leto, pa tudi na to, da je v njihovi šoli, kjer je nemščina ponujena kot izbirni predmet, prijavljenih krepko čez 90 % vseh otrok od 4. do 9. razreda. Zasluge za to pa predaja na vse kolegice, nemcistke v aktivu nemščine. Simona si želi iskati načine, kako mladim privzgojiti skrb do soljudi, živali in tudi skrb zase.

Simon Šarlah

Povzela po spletu: Lea Sreš

Foto: vir splet

 

Oglejte si tudi