UPSELL – Krepitev potenciala srebrne ekonomije v vseživljenjskem učenju je projekt, ki po principih srebrne ekonomije in aktivnega staranja razvija vsebine za spodbujanje starejših prebivalcev, da se aktivno vključujejo v vse plasti družbe na najrazličnejših področjih. K sodelovanju v projektu smo povabili Dom Tisje, saj bodo kot partner projekta neprecenljiv doprinos s svojimi izkušnjami znanjem in dobrimi praksami. Konec novembra smo imeli partnerji projekta prvi sestanek v živo v Litvi. V produktivni atmosferi smo uspešno začrtali bodoče korake in si predstavili najboljše prakse vseh sodelujočih institucij. Z novim zagonom smo se vrnili k razvijanju vsebin, ki bodo bogatile življenja starejših občanov.
Cilj projekta C-POP – Kreativni Pop je zagotoviti nove, inovativne načine socialne vključenosti za starejše preko kreativnih umetnosti in razvijanje gledaliških aktivnosti, ki ustvarjajo varen prostor za izražanje in izzivanje stereotipov, povezanih s starostjo. Kreativni pristop je eden od izjemno učinkovitih načinov za posameznikovo izražanje. Pristopa v projektu hkrati spodbuja tudi sodelovanje različnih generacij z namenom, da se drug od drugega učijo in se inspirirajo.
Medgeneracijsko sodelovanje spodbuja tudi projekt Green Digital Diversity– Zelena digitalna raznolikost. Že iz poimenovanja projekta je moč razbrati, da je v tem projektu v ospredju digitalno opismenjevanje, to pa se druži še z aktivnostmi za bolj zeleno prihodnost. K sodelovanju v aktivnostih spodbuja raznolike ciljne skupine – mlade, starejše in priseljence.