V vseh evropskih šolah se odraža vse večja raznolikost družbe; učilnice so poseljene z vse več priseljenskimi učenci in begunci iz različnih etnično-kulturnih, verskih in jezikovnih okolij. Leta 2020 je bilo 8,3 % evropskega prebivalstva priseljencev in beguncev, rojenih zunaj EU. Čeprav je večina staršev migrantov/beguncev zelo motiviranih, da podpirajo izobraževalni uspeh svojih otrok, se mnogi soočajo s posebnimi izzivi, da bi podprli izobraževanje svojih otrok. Pogosto imajo omejeno znanje o izobraževalnem sistemu svojih otrok. Prav tako se srečujejo s kulturnimi razlikami in slabim jezikovnim znanjem države gostiteljice (Cerna, 2019), kar ovira polni potencial vključevanja staršev in povečuje učno prikrajšanost njihovih otrok.
Z namenom opolnomočenja novo priseljenih staršev bomo skupaj s projektnimi partnerji razvili in izvedli niz izobraževalnih delavnic za novo priseljene starše.