Nastopila sta z Mitsubishijem Lancerjem Evo9, ki ga Janko uporablja že kar nekaj sezon in ga zelo dobro pozna. Avtomobil sicer ni najnovejši, a je še vedno dovolj zmogljiv in omogoča doseganje zelo dobrih rezultatov. Priprave so potekale nemoteno in tudi sam začetek tekmovanje je bil brez posebnosti. Janko Čebron in Andrej Kavčič sta dosegla najhitrejši čas v svojem tekmovalnem razredu N4 že na prvi HP in bila suverena tudi v nadaljevanju. Skupno sta se vozila med 21. in 26. mestom. Glede na dejstvo, da je na tekmovanju nastopilo kar 21 dirkalnikov bistveno zmogljivejšega razreda R5 in, da je bil to njun prvi nastop na tej zahtevni dirki, so bili izidi celo nad pričakovanji. Najhitrejša v razredu N4 sta bila na prav vseh hitrostnih preizkušnjah in njuna zmaga je bila suverena, čeprav ni veliko manjkalo, da cilja sploh ne bi dosegla.
V popoldanskem delu rallyja je na njunem dirkalniku pričela nagajati sklopka. V začetku rahlo drsenje ni povzročalo resnih težav, na zadnji hitrostni preizkušnji pa Janko ni smel več močneje pritiskati na stopalko plina. Grozilo je, da avtomobil ne bo zdržal, a sta vendarle uspela pripeljati do cilja dirke. Zasluženo sta na ciljnem odru v Čedadu, v okolici katerega je rally potekal, nato prejela pokale za zmago v tekmovalnem razredu N4. Janko Čebron je povedal, da se je potrebno zahvaliti spremljevalni ekipi mehanikov za požrtvovalno in odlično opravljeno delo že v pripravah na rally in posebej med samim tekmovanjem, saj brez njihove pomoči ne bi uspela doseči takega rezultata. Hitri voznik iz Batuj je že zdaj prepričan, da se bo na rally v sosednji Furlaniji vrnil tudi prihodnje leto, zdaj pa je njegova pozornost že usmerjena v naslednje tekmovanje za DP Slovenije, ko bo drugi konec septembra na vrsti rally v Novi Gorici.
VK