Od novembra dalje na poštnem uradu v Mirnu deluje Digi točka, kjer lahko prebivalci in prebivalke Slovenije dobijo informacije in praktična znanja kako uporabljati digitalne storitve državne uprave, zdravstva in drugih področij.
Ministrstvo za digitalno preobrazbo, ki je nosilec projekta, s projektom zasleduje cilj, da bo do bo leta 2030 vsaj osemdeset odstotkov ključnih javnih storitev, ki so dostopne digitalno, tudi opravljenih digitalno in da bo prav toliko uporabnikov javnih storitev uporabljalo digitalno identiteto. Da bi ta cilj dosegli, bodo vsem prebivalkam in prebivalcem omogočili nasvet ali pomoč pri uporabi digitalnih javnih storitev, in sicer tako, da bodo svetovalci na Digi info točkah vsakemu na razumljiv način nudili svetovanje in uporabniško podporo s področja digitalnih javnih storitev.
Digi točka je odprta v
ponedeljek, sredo in petek od 9.00 do 12.00
in torek, sreda, četrtek od 12.00 do 15.00.
Svetovalci vam bodo lahko pomagali z:
- uporabo elektronske osebne izkaznice in s tem povezane mobilne aplikacije,
- prijavo v elektronske storitve in elektronsko podpisovanje,
- dostopom do informacij o delu državne uprave na portalu gov.si,
- dostopom do elektronskih storitev na portalu eUprava,
- registracijo in prijavo v portal SPOT,
- uporabo storitev eZdravja na portalu zVEM,
- dostopom do e-storitev ZPIZ,
- uporabo državnega davčnega portala eDavki,
- dostopom do elektronske zemljiške knjige,
- uporabo elektronskih vinjet na portalu DARS,
- storitev z zvezi s študijem in štipendijami,
- storitev MKGP in UVHVVR in
- portalom Volos ter drugih.





