Pridobite si "aktovko" namigov, ki so nujni za uspešen poslovni vsakdan!
Le 15 % komunikacije sestavlja vsebina, ostalih 85 % pa spretnosti oziroma veščine komuniciranja. Kar 85 % poslovnega uspeha je torej odvisnega od komunikacijskih spretnosti!- V vaši pisarni bo pomemben podpis pogodbe o poslovnem sodelovanju. Kako boste za mizo razporedili udeležence tega dogodka? Ali je pomemben vrstni red podpisnikov? Je na mizi ob tej priložnosti lahko cvetlični aranžma? Kaj pa zastavice organizacij, ki jih zastopajo podpisniki?
- Kaj storiti, če na sestanek zamujate ali pa ste prezgodnji? Kaj storiti s prišlekom (gostom), ki na sestanek k vam zamuja ali pa je prezgoden?
- Kako hitro je treba odgovoriti na elektronsko sporočilo? Kdaj dati obvestilo po nelektronski pošti še komu v vednost in kdaj je to neprimerno?
- Ali je vabilo lahko del prvega vtisa? Zakaj ga je nemogoče napisati v dveh minutah?
- Na kaj vse se je treba pripraviti, ko prvič gostite v svojih poslovnih prostorih pomembnega gosta (protokolarni obisk, delovni sestanek …)?
- V prostoru, v katerega ste vstopili, je 12 oseb. Se boste z njimi ob pozdravu rokovali? Zakaj da oziroma ne?
- Ali je vrstni red naziva oziroma funkcije ter imena in priimka na poslovni vizitki ter na poslovnih dopisih pomemben? Poznate tovrstna pravila?
- Poznate štiri čudežne besede, s katerimi »gore premikamo«?
- Kakšno vlogo imajo vrednote in čustvena inteligenca pri komuniciranju v poslovnem svetu?
Komuniciramo ves čas v različnih poslovnih in družbenih okoljih (gospodarstvo, politika, vzgojno-izobraževalne ustanove, državna in javna uprava, …). In ob tem nastopamo ter tako izpostavljamo sebe in delodajalca, ki ga zastopamo oziroma predstavljamo. Sestavni deli tega komunikacijskega procesa so jezikovna pravila, bonton, besedno in nebesedno sporazumevanje.
Vabljeni:
vsi, ki morate pogosto ali pa tudi le občasno nastopiti pred manjšo ali večjo skupino ljudi (nastop na sestanku pred nekaj sodelavci ali poslovnimi partnerji, nastop pred številčnejšim občinstvom na različnih prireditvah ob različnih priložnostih, pred študenti, na seji občinskega sveta, pred predstavniki medijev, pred morebitnimi kupci na sejmu ali poslovnimi partnerji …).
Program
- Vabilo (uskladitev termina, pravopisne, slovnične in oblikoslovne značilnosti v vabilih, poslovni bonton pri vabljenju) in gradivo
- Najosnovnejša jezikovna pravila (pri pripravi elektronskih prosojnic in netiketi)
- Priprava prostora, tehnična podpora, postrežba
- Sprejem gostov, sodelujočih
- Značilnosti sestanka
- Nebesedna komunikacija (pomen očesnega stika, proksemike, mimike, gestikulacije …)
- Besedna komunikacija (komunikacijski slogi, aktivno poslušanje, JAZ/TI sporočila, povratna informacija)
- Značilnosti pravorečja
- Priprava na nastop (na sestanku, sejmu …)
- Sestavni deli govora, nastopa
- Vrste govorov glede na različne dejavnike (ciljno občinstvo, komunikacijski kanal, prostor, namen srečanja …)
- Namigi za premagovanje treme, osredotočenost in samozavest na različnih poslovnih »odrih«
- Abeceda poslovnega bontona, ki jo mora obvladati dober govornik
- Poslovni bonton (rokovanje, nagovarjanje, vikanje/tikanje, predstavljanje, sedežni red)
- Svečano podpisovanje pogodb in ostalih dokumentov
- Poslovne vizitke in darila
- Namigi in rešitve za številne zadrege ...
Med drugim boste izvedeli …
- kako sprejeti poslovne goste;
- kako za delovno mizo razporediti udeležence na slovesnem podpisu pogodbe o sodelovanju;
- ali je pomemben vrstni red podpisnikov na uradnih dokumentih;
- ali je na mizi ob tej priložnosti lahko cvetlični aranžma;
- ali je treba vedno, ob vsaki poslovni priložnosti, postaviti na mizo zastavice organizacij, ki jih zastopajo podpisniki;
- ali uradne dokumente žigosati;kaj storiti, če na sestanek zamujate ali pa ste prezgodnji;
- kaj storiti s prišlekom (gostom), ki na sestanek k vam zamuja ali pa je prezgoden;
- kako hitro je treba odgovoriti na elektronsko sporočilo;
- kdaj dati obvestilo po nelektronski pošti še komu v vednost in kdaj je to neprimerno;
- zakaj je vabilo lahko del prvega vtisa in zakaj ga je nemogoče napisati v dveh minutah;
- kdaj reči na poslovnem sestanku Na zdravje (ko nekdo kihne) in kdaj ne;
- na kaj vse se je treba pripraviti, ko prvič gostite v svojih poslovnih prostorih pomembnega gosta (protokolarni obisk, delovni sestanek …);
- ali se je primerno v prostoru, v katerega ste vstopili, v njem pa je 12 oseb, ob pozdravu z njimi rokovati;
- ali je vrstni red naziva oziroma funkcije ter imena in priimka na poslovni vizitki ter na poslovnih dopisih pomemben;
- s katerimi štirimi čudežnimi besedami »gore premikamo«;
- kakšno vlogo imajo vrednote in čustvena inteligenca pri komuniciranju v poslovnem svetu.
Vse potrebne informacije o praktični delavnici najdete tukaj.

