Rok za prijavo: 14. 08. 2022
Opis del in nalog:
PRIPRAVA DOKUMENTACIJE IN KNJIŽENJE (KARTIČNA PLAČILA, DARILNI BONI, RAČUNI). VODENJE EVIDENCE O PLAČILIH TER IZTERJAVA, MATERIALNO KNJIGOVODSTVO. IZVAJANJE IN SODELOVANJE PRI INVENTURAH V CELOTNI DRUŽBI TER IZVAJANJE SUBSTITUCIJ (ARTIKLOV), OBRAČUN MANJKOV IN VIŠKOV, ZAKLJUČEK INVENTUR (DELNIH, LETNIH,…). KONTROLA PREJETIH RAČUNOV IN SPREMLJAJOČE DOKUMENTACIJE. ZBIRANJE, UREJANJE IN ARHIVIRANJE DOKUMENTACIJE. SKRB ZA ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO IN IZVAJANJE PLAČILNEGA PROMETA. SODELOVANJE PRI PRIPRAVA POROČIL, ANALIZ IN PODATKOV ZA VODSTVO IN ZUNANJE REVIZORJE. SODELOVANJE Z ZUNANJIMI POGODBENIMI IZVAJALCI IN PRIPRAVA VSE DOKUMENTACIJE PO NJIHOVIH NAVODILIH.
Izobrazba:
višješolska (prejšnja), višja strokovna, Ekonomija
Alternativna izobrazba:
visokošolska 1.stopnje, visokošolska strokovna (prejšnja) ipd., Ekonomija
Delovne izkušnje:
3 leta
Trajanje zaposlitve:
Nedoločen čas
Poskusno delo:
2 mes.
Število ur:
40 Ur
Število delovnih mest:
1
Način prijave kandidata:
kandidati naj pošljejo vlogo po e-pošti
Kontakt za kandidata:
NINA POZEB, telefon: 051600480, e-naslov: nina.pozeb[at]rimske-terme.si
Naslov: TERME RESORT, zdravje, turizem, d.o.o., Toplice 10, 3272 RIMSKE TOPLICE