Za učence je namreč daleč najpomembnejša igra na prostem, saj z njo zadovoljujejo osnovno potrebo po gibanju, s tem pa razvijajo motoriko telesa, gibljivost ter pridobivajo kondicijo in energijo za delo. Najbolj so priljubljene različne igre z žogo, radi pa se tudi sproščeno gibljejo, si izmišljajo sebi lastne igre in se vživljajo v povsem svoj domišljijski svet. Pri igri se včasih razvnamejo strasti, zato morajo znati upoštevati pravila, sprejemati kompromise, predvsem pa sošolce, saj jih nenehno učimo ponotranjiti skupinski duh in prijateljstvo. Čeprav vsi učenci pri igri niso enako spretni, pa to še ne pomeni, da v njej ne morejo sodelovati, saj imajo do igre vsi isto in neodtujljivo pravico. Otroci na splošno uživajo v gibalnih dejavnostih, dodatna motivacija za igro »med dvema ognjema« pa jim je gotovo prijetno in zaupno vzdušje, v katerem imajo možnost izbire in odkrivanja izvirnih rešitev v posameznih situacijah ter sprejemanja napak in neuspelih poskusov kot nekaj naravnega in večkrat tudi humornega dela igre. V takšnem vzdušju se tudi odrasli, predvsem mentorji ekip in starši, z otroki učijo, kar daje igri in samemu projektu še posebno veljavo.
In prav zaradi tega, bomo takšne in podobne projekte pri podaljšanem bivanju izvajali tudi v prihodnje.
Učiteljice podaljšanega bivanja OŠ Kidričevo