Oceni objavo

Znani letošnji prejemniki občinskih priznanj

Dokumenti, ki so bili sprejeti na 19. redni seji občinskega sveta

Na 19. redni seji občinskega sveta, ki je potekala v sredo, 1. junija 2022, je bilo obravnavanih sedem točk dnevnega reda. Potrditvi zapisnikov 18. redne, 8. dopisne in 9. dopisne seje občinskega sveta so se člani sveta seznanili z letnim poročilom SU Mired za leto 2021, obravnavali mnenje k imenovanju direktorja Mestne knjižnice Ljubljana, se seznanili s končnimi poročili Nadzornega odbora Občine Dobrova - Polhov Gradec, potrdili letošnje prejemnike občinskih priznanj in se seznanili s poročilom župana o delu in izvrševanju sklepov občinskega sveta.

Glavni poudarki seje

Med naloge SU Mired spada inšpekcijski nadzor, občinsko redarstvo, vodenje in odločanje v prekrškovnih postopkih in naloge pravne službe. Iz letnega poročila SU Mired za leto 2021 je razvidno, da je inšpekcijska služba lani prejela 35 prijav z območja Občine Dobrova - Polhov Gradec; od tega jih je bilo 9 odstopljenih državnim institucijam. 1 prijava se je nanašala na nepravilno parkiranje in je bila posredovana redarski službi. Uvedenih je bilo 17 inšpekcijskih postopkov. Kršitve so se v glavnem nanašale na nedovoljeno poseganje v varovalni pas ceste, nepravilno odlaganje odpadkov, iztekanje fekalij, kurjenje in oviranje preglednosti cestišča. Občinski inšpektorji so na podlagi določb, ki urejajo ceste, redno izvajali nadzor nad prevoznostjo in vzdrževanjem občinskih cest in o morebitnih nepravilnostih obveščali upravljalca. Inšpekcijska služba je obravnavala tudi 6 prekrškovnih postopkov. Koliko dela pa so v lanskem letu imeli redarji? Izvedli so 454 ukrepov: izrekli so 3 opozorila, izdali 53 plačilnih nalogov zoper nepravilno parkirana vozila in 398 zaradi prekoračitve hitrosti.  

Občinski svet je v nadaljevanju podal pozitivno mnenje k imenovanju Teje Zorko za direktorico javnega zavoda Mestna knjižnica Ljubljana, ki v naši občini opravlja knjižnico dejavnost, tudi v prihodnjem petletnem mandatu. Biserka Pogačar, predsednica Nadzornega odbora, je nato predstavila poročilo o opravljenem nadzoru nad dodeljevanjem socialnih pomoči v obdobju 2019–2021, v katerem so ugotovili, da poslovanje Občine poteka skladno s predpisi, podali pa so nekatera sistemska priporočila.

Pred seznanitvijo s potekom projektov v občini, so člani sveta potrdili tudi letošnje prejemnike občinskih priznanj:

-          ekipa pionirjev PGD Dvor v sestavi Jakob Oven, Oskar Oven, Jerneja Sečnik, Nejc Sečnik, Jaka Brumen, Eva Osredkar, Ivo Oblak, David Armič in Tina Kunčič prejme občinsko priznanje za izkazano prizadevnost na področju gasilstva;

-          Rajko Komat prejme občinsko priznanje za izkazano prizadevnost na področju društvenega življenja;

-          Franci Raztresen prejme občinsko priznanje za izkazano prizadevnost pri spodbujanju in ohranjanju kulturne dediščine v občini;

-          Viljem Kovačič prejme srebrni grb občine za pomembne dosežke, delo in dosežene rezultate ter prispevek k uveljavljanju in ugledu občine v daljšem obdobju;

-          Janez Birtič prejme srebrni grb občine za pomembne dosežke in delo na območju KS Dobrova v daljšem obdobju;

-          Urša Bogataj prejme naziv častna občanka za izjemne dosežke na športnem področju in za izjemen prispevek k ugledu občine v Sloveniji in v mednarodnem prostoru.

Svetniška vprašanja in pobude

Župan je na vprašanja o popolni zapori ceste Šujica–Stranska vas, na odseku od regionalne ceste do križišča za Gabrje, odgovoril, da bo zapora vzpostavljena do dokončanja del, trenutno pa poteka postopek razlastitve zemljišča, ki ga Občina potrebuje za izvedbo projekta. Člani sveta so nato med drugim opozorili na pomanjkljivosti pri izvedbi projekta za rekonstrukcijo ceste v Mali vodi, povprašali o napredovanju projekta za ureditev parkirišča pri krožišču, kdaj bo potekalo asfaltiranje ceste pri bencinskem servisu, na kar je župan odgovoril, da bo v kratkem izvedeno le grobo asfaltiranje, saj se bodo kmalu pričela dela za gradnjo Barjanske kolesarske povezave, in pozvali k odstranitvi kabla na brežini v Dolenji vasi, kjer so potekale protipoplavne ureditve. Člani sveta so podali predlog, da bi se dovoljenje za uporabo prireditvenega prostora pri Pograjskem domu sklicevalo tudi na Odlok o zbiranju komunalnih odpadkov, ki ga je Občina sprejela v letu 2020 in organizatorje javnih dogodkov obvezuje k sklenitvi pogodbe z izvajalcem javne službe, v kateri določita ravnanje z odpadki in njihov odvoz po prireditvi.

 

Zapisniki in gradivo sej občinskega sveta so dostopni na spletni strani www.dobrova-polhovgradec.si.


l.o.

Oglejte si tudi