Kot se spodobi, se je prireditev začela z glasbenim programom. Koncertna dvorana nove šole je ob tem doživela svoj krstni nastop, ki bo z razlogom zapisan v zgodovino. Zadonele so namreč veličastne harmonije Carmine Burane, scenske kantate Carla Orffa. Pod taktirko Jerice Rudolf so izbrane dele ob zvokih dveh klavirjev (Ana Knez in Marko Kanalec) izvajali: solista Nina Kovšca (sopran) in Rok Zelinšček (bariton) ter mešani pevski zbor in otroški zbor, ki so ga sestavljali učenci iz razredov nauka o glasbi in solfeggia učiteljice Mojce Sirk in učitelja Miroslava Paškvana. Vse pevce je pripravila Jerica Rudolf, ki je poskrbela tudi za celostno podobo in režijo. Avtorja fotografij in obdelave sta Miran in Sara Krapež, za projekcijo in luč pa je poskrbel Gašper Dolgan.
Sledil je strokovni posvet ravnateljev o aktualnih problemih glasbenega šolstva. 45 zbranih ravnateljev je rešitve iskalo tudi s pomočjo gostov, ki so se pridružili srečanju: predstavnica Ministrstva za šolstvo, znanost in šport Marija Gregorc, Dimitrij Beuerman z Zavoda Republike Slovenije za šolstvo, dr. Ivan Florjanc iz Nacionalne komisije za glasbeno šolstvo ter glavni inšpektor Inšpektorata za šolstvo in šport Simon Slokan. Ob dejstvu, da je bilo srečanje v sveže obnovljeni stavbi glasbene šole, navzoči niso skoparili s pohvalami. Strinjali so se, da je to ena najlepših glasbenih šol in izrazili veselje, da se občinska politika v Sloveniji zavzema tudi za gradnjo in obnovo glasbenih šol, kar kaže, da se župani in drugi odgovorni zavedajo pomena glasbenega šolstva in kulture.
Gostiteljica Bernarda Paškvan, ravnateljica Glasbene šole Ajdovščina, je poleg organizacije strokovnega srečanja poskrbela tudi za to, da so si gostje ob dvodnevnem bivanju v Vipavski dolini ogledali lokalne znamenitosti. Sprehodili so se po starem mestnem jedru Ajdovščine, si ogledali izvir Hublja in začutili utrip Vipavske doline znotraj obzidja Vipavskega Križa.
Katarina Vidmar