Logo MojaObčina.si
DANES
18°C
0°C
JUTRI
22°C
4°C
Oceni objavo

Želite biti uspešni in pridobiti čim več poslovnih priložnosti?

• Ali izgubljate posle zaradi nedoslednih prodajnih aktivnosti?

• Bi radi sledili prodajnim aktivnostim in rezultatom vaših prodajalcev?

• Ali ima pri zamenjavi zaposlenega (prodajalca), novo zaposleni takoj na voljo vse informacije za nadaljevanje   aktivnosti?

• Koliko časa porabite, da ugotovite, kaj se je sodelavec s stranko pogovarjal pred pol leta?

• Si želite vaše stranke upravljati na enostaven način z že poznanimi orodji?


Pri naši stranki so prodajalci zaradi pomanjkanja informacij izgubljali posle. Se tudi vam dogaja podobno? Podjetje Kopa pozna način, da se temu izognete. 

Do boljših poslovnih rezultatov lahko pridete s pomočjo sistema za upravljanje odnosov s strankami (CRM), ki vam in vašim prodajalcem omogoča:

  • enotno bazo strank
  • prepoznavanje strank, ki prinašajo največ dobička
  • spremljanje odzivov in zadovoljstva strank
  • odkrivanje novih možnosti za ustvarjanje vrednosti za stranko
  • nenehno zbiranje podatkov o stranki z namenom lažjega predvidevanja njenega vedenja
  • izvajanje marketinških akcij

Vse to in še več vam omogoča rešitev CRMpoint – aplikacija v oblaku, ki deluje v okviru storitve Office 365 in je namenjena podjetjem, ki želijo poenostaviti vodenje trženjsko-prodajnih dejavnosti. Osnovna različica CRMpointa poleg evidence strank in poslovnih stikov prinaša možnost za vodenje interakcij, opravil in poslovnih priložnosti ter obvladovanje dokumentacije in zapiskov v povezavi s strankami. Na tak način podjetja izboljšajo komunikacijo s strankami in povečajo učinkovitost prodajnega lijaka. Ker je aplikacija povezana z ostalimi naprednimi zmožnostmi Office 365 za delo s poslovnimi vsebinami in sodelovanje, podjetje bistveno izboljša vse ravni podpore poslovanja s strankami.

 

Za svetovanje in tehnično pomoč smo vam na voljo v podjetju KOPA d.d., preko spletne pošte na naslovu: trgovina@kopa.si ali preko SPLETNEGA OBRAZCA.


Oglejte si tudi