Tina Debevec je magistrica solo petja in članica Hišnega ansambla Avsenik. Veliko nastopa in se že celo življenje predaja petju. V zadnjih letih se ukvarja tudi s poučevanjem solo petja. Ob klasičnem načinu petja poučuje tudi bolj priljubljene žanre, med katere spadata muzikal in slovenska popevka. Tehnika petja ostaja enaka, vendar pa je potrebno izpostaviti, da se le z izbiro klasične smeri solo petja lahko ob koncu leta opravlja izpit za uradno pridobitev spričevala.
V Polhovem Gradcu že tretje leto uspešno deluje Klemen Torkar, profesor solo petja, ki poučuje svojo četico učencev. Klemna je moč najti v različnih vlogah in zvrsteh oper in operet v SNG Ljubljana in Maribor ter v Slovenskem komornem glasbenem gledališču. Narodnozabavna glasba mu prav tako ni tuja – le kdo ne pozna pesmi V Bohinj 'ma dež ta "mvade". Že vrsto let se tudi Klemen aktivno ukvarja s poučevanjem solo petja ter prav tako zagovarja pestrost različnih zvrsti, ki temeljijo na klasični tehniki. Prvenstveno sta pri pevcu ključnega pomena dober posluh in želja po prepevanju. Ostalo pa je naloga učitelja, ki znanje predaja, in učenca, ki to znanje sprejema in ga povzema. Dobre izkušnje ima tudi s poučevanjem otrok (9–10 let).
Naj prispevek zaključim z mislijo in s tem povabim vse, v katerih želja po petju že dolgo tli, pa se morda ne opogumijo: »Kdor poje, slabo ne misli.«
Maja Anžur Kajzer, Glasbena šola Emil Adamič