Občina Bled je prevzela sanacijo železniškega nadvoza, saj so bile poškodbe že tako hude, da je odpadala kamnita obloga in je bila resno ogrožena varnost tako železniškega kot cestnega prometa. Poškodbe so v glavnem nastale zaradi preobremenjenosti ceste, saj uporabniki niso spoštovali omejitev glede dovoljenih obremenitev. Zaradi vgradnje kabelskih kanalizacij preko mostu in posledično razpok na asfaltu je prišlo do vdora padavinskih voda in s tem do odstopanja kamnitih oblog. Prvotna sanacija spomladi je tako obsegala injiciranje razpok, vgradnjo vezi, sanacijo kamnitih oblog in kamnite ograje, vgradnjo nove AB plošče ter položitev asfalta.
Ob pričetku del in odstranjevanju kamnitih oblog so z izvajalcem ugotovili, da je obseg poškodb nadvoza večji, vključno s posedki temeljev, zato so bili prisiljeni naročiti celoten projekt sanacije, ki najprej predvideva stabilizacijo temeljev, povezavo celotnega nadvoza z jeklenimi vezmi ter injiciranje, sanacijo oboka, izdelavo novih kabelskih kanalizacij in vodovoda ter nato izdelavo nove AB plošče s hidroizolacijo, preplastitvijo z asfaltom, ureditvijo odvodnjavanja vključno z navezavo na obstoječe vozišče pred in za nadvozom.
Sanacija nadvoza v skladu s projektom se je zato pričela v drugi polovici julija in bo v celoti zaključena sredi septembra. Končna vrednost del, ki bodo plačana iz občinskega proračuna, bo skupaj s projekti znašala okoli 150.000 €. Ustrezno prilagoditev železniškega prometa, izdelavo varnostnih načrtov, čuvajsko in nadzorno službo ter kompozicijo s premičnim odrom pa financirajo Slovenske železnice, so sporočili iz Občine Bled.