Občina Žalec objavlja javno objavo za zasedbo delovnega mesta Svetovalec informator, za določen čas.
Kandidati in kandidatke morajo poleg splošnih pogojev, ki jih urejajo predpisi s področja delovnega prava, izpolnjevati še naslednje pogoje:
- raven izobrazbe:
- 16201 specializacija po višješolski izobrazbi (prejšnja)
- 16202 visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja)
- 16203 visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja)
- 16204 visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja)
- področje strokovne izobrazbe:
- družbene, poslovne, upravne in pravne vede
- zahtevane izkušnje:
- 7 mesecev
- posebni pogoji:
- poznavanje dela z računalnikom in računalniškimi programi.
- strokovni izpit iz upravnega postopka
- usposabljanje za imenovanje v naziv
- preizkus strokovne usposobljenosti za delo z dokumentarnim gradivom.
Delovne izkušnje so delovna doba na delovnem mestu, za katero se zahteva ista stopnja izobrazbe in čas pripravništva v isti stopnji izobrazbe, ne glede na to, ali je bilo delovno razmerje sklenjeno oziroma pripravništvo opravljeno pri istem ali pri drugem delodajalcu. Za delovne izkušnje se štejejo tudi delovne izkušnje, ki jih je javni uslužbenec pridobil z opravljanjem del na delovnem mestu, za katero se zahteva za eno stopnjo nižja izobrazba, razen pripravništva v eno stopnjo nižji izobrazbi. Kot delovne izkušnje se upošteva tudi delo na enaki stopnji zahtevnosti, kot je delovno mesto, za katero oseba kandidira. Delovne izkušnje se dokazujejo z verodostojnimi listinami, iz katerih sta razvidna čas opravljanja dela in stopnja izobrazbe.
Zahtevane delovne izkušnje se skrajšajo za tretjino v primeru, da ima kandidat univerzitetno izobrazbo (prejšnjo) ali visoko strokovno izobrazbo s specializacijo ali magisterijem (prejšnjo) ali drugo bolonjsko stopnjo.
Delovno področje in vsebina dela:
- izvajanje del informatorja v občinski upravi
- opravljanje nalog poslovanja z dokumentarnim gradivom, vložišča ter naloge sprejemne pisarne
- izvajanje del po zakonu o upravnih taksah
- vodenje in koordiniranje pisarniškega poslovanja
- izdajanje potrdil iz uradnih evidenc;
- vodenje arhiva
- vodenje evidenc z delovnega področja;
- zbiranje, urejanje in priprava podatkov za oblikovanje zahtevnejših gradiv
- opravljanje drugih upravnih nalog podobne zahtevnosti
- naloge po naročilu vodje urada, direktorja občinske uprave in župana občine
Prijava mora vsebovati:
- izjavo o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna pridobljena raven izobrazbe ter datum (dan, mesec, leto) zaključka izobraževanja;
- pisno izjavo kandidata, da je državljan Republike Slovenije
- izjavo, da ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev
- izjavo, da zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti
- izjavo, da za namen te javne objave dovoljuje Občini Žalec pridobitev podatkov iz uradnih evidenc.
- izjavo o računalniškem znanju.
Zaželeno je, da prijava vsebuje tudi kratek življenjepis ter da kandidati v njej, poleg formalne izobrazbe, navedejo tudi druga znanja in veščine, ki so jih pridobili.
Od kandidatov se pričakuje, da poznajo ureditev lokalne samouprave, njene organe in njihove funkcije. Poznavanje področja se bo preverjalo v izbirnem postopku.
Delovno razmerje bo sklenjeno za določen čas, do vrnitve javne uslužbenke s porodniškega dopusta.
Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Občine Žalec.
Kandidati naj pošljejo pisne prijave z izjavami oziroma potrebnimi dokazili po pošti ali na elektronski naslov glavna.pisarna@zalec.si, v roku 8 delovnih dni.
Šifra objave ZRSZ: OF06416
