Občine: Bistrica ob Sotli, Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, Sevnica Občine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale Občine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, Vrhnika Občine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, Postojna Občine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, Vipava Občine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej Občine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Žužemberk Občine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, Sežana Občine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi Občine: Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, Žalec Občine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Vuzenica Občine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica Žalec
DANES
7°C
4°C
JUTRI
10°C
0°C
Oceni objavo

Obvestilo uporabnikom storitev Občinske uprave Občine Žalec

Vse občanke in občane obveščamo o spremenjenih pogojih vstopa v upravno stavbo na naslovu ulica Savinjske čete 5 in v prostore Občine Žalec.

 

vhodi v stavbo (glej grafiko):
vhod za invalide je na severni strani stavbe
za stranke Občine Žalec: vhod na severni strani stavbe
za stranke Upravne enote Žalec: vhod na južni strani prizidka stavbe
za stranke Geodetske pisarne: vhod na severni strani stavbe
na dogovorjene sestanke za vse uporabnike stavbe prek glavnega vhoda

 

spremenjena lokacija sprejemne pisarne Občine Žalec:
sprejemna pisarna Občine Žalec ima prostore v pritličju, soba št. 7 
vstop v stavbo s severne strani.
spremenjena lokacija sprejemne pisarne GURS:
sprejemna pisarna Geodetske uprave ima prostore v pritličju, soba št. 6 
vstop v stavbo s severne strani.

 

poslovanje s strankami Občine Žalec je možno:
pisno na naslov Občina Žalec, ulica Savinjske čete 5, 3310 Žalec
po telefonu na številko  03 713 64 65 
po elektronski pošti na naslov glavna.pisarna@zalec.si. 
(že pripravljene obrazce poiščite na spletni strani www.zalec.si)
na vnaprej dogovorjenih sestankih v sejnih sobah Občine Žalec 
(soba št. 19, soba št. 55a in velika sejna soba pri kabinetu Župana)

 

Vse stranke občinske uprave Občine Žalec tako prosimo, da zadeve urejajo le prek sprejemne pisarne ali na v naprej dogovorjenih sestankih.

Ob vstopu v stavbo na dogovorjen sestanek se javite receptorju v informacijski pisarni (št. 1).

Vse prosimo, da še v naprej upoštevamo priporočila NIJZ.

Razkuževanje rok je obvezno, uporaba zaščitnih mask le priporočljiva.

 

Hvala za razumevanje.

Župan Janko Kos

 

Datum: 29.05.2020

Oglejte si tudi