Zavod za kulturo, turizem in šport VRANSKO
vabi na izobraževalno delavnico
PREDSTAVLJANJE KULTURNE DEDIŠČINE IN PRIPOVEDOVANJA V TURIZMU
Vas zanima kulturna dediščina, pa ne veste, na kakšen način jo interpretirati in tako ohraniti kulturne znamenitosti oz. kako v zgodbi predstaviti regionalne posebnosti in znamenitosti nekega kraja, kar je danes osnova sodobne turistične ponudbe?
Vse, ki vas zanima interpretacija kulturne dediščine, mentorje otrok, turistične delavce …
vabimo na brezplačno delavnico PREDSTAVLJANJE KULTURNE DEDIŠČINE IN PRIPOVEDOVANJA V TURIZMU, ki jo bosta vodili ddr. Verena Perko in mag. Breda Podbrežnik.
Delavnico bomo v primeru zadostnega števila prijavljenih izvedli v aprilu v Schwentnerjevi hiši. Delavnica traja 2-krat po 4 ure.
Prijave zbiramo do 15. marca 2016 v pisarni ZKTŠ Vransko (v Športni dvorani) oz. na tel. št. 031 210 298 ali 041 919 829.
Namen delavnice je spoznavanje načel interpretacije kulturne dediščine kot uspešnega načina ohranjanja kulturnih znamenitosti. Znanje o predstavljanju regionalnih posebnosti je temelj razvoja kulturne identitete nekega kraja in osnova sodobne turistične ponudbe.
Delavnica uvaja v prepoznavanje zanimivih lokalnih dediščinskih virov, ki služijo za podlago zgodbam iz lokalnega izročila. Ponuja ustrezne načine njihovega vsebinskega povezovanja kot spodbude za predstavitev in oživitev lokalnih posebnosti in turističnih znamenitosti. Delavnica ponuja temeljna dediščinska znanja za izvirno prezentacijo kulturnih in gospodarskih virov kot osnove turistične ponudbe.
Izhodišče delavnic je sodobno spoznanje, da so kulturna dediščina ljudje. Kulturno bogastvo pripada lokalni skupnosti in je temelj lokalne identitete, v globaliziranem svetu zelo zaželene in iskane prepoznavnosti neke dežele. Dediščina, povezana v privlačno zgodbo, na nevsiljiv in zabaven način odkriva preteklost, razlaga običaje in navade prebivalstva. Zgodbe so v sodobnem svetu temelj turistične ponudbe, ki si želi spoznati posebnosti kraja na drugačen, bolj oseben način. Povezujejo lokalno javnost v skupnem cilju, narediti deželo in lokalne izdelke privlačne za sodobno tržišče, ki temelji na osebni ponudbi.




