»Namen tekmovanja je predvsem izmenjava dobrih praks in usvajanje novih znanj. Trenutno se pri izvajanju pomoči na cesti v večini primerov sicer še vedno soočamo z reševanjem okvar pri avtomobilih na bencinski oziroma dizelski pogon, a želimo in moramo biti pripravljeni na vse večje število avtomobilov, ki jih bo poganjala elektrika. Čeprav imajo ti bistveno manj sklopov, pri njih ravno tako prihaja do najrazličnejših okvar in težav z zagonom, zato je bila večina od 12 vaj in izzivov, pred katere so bili v teh dveh dneh postavljeni mehaniki za pomoč na cesti, povezana z električnimi avtomobili. Pri ocenjevanju ni bilo pomembno le reševanje povsem realnih skritih napak pri avtomobilih oziroma napeljavi, temveč tudi samozaščitno ravnanje mehanika in zaščita vozila ob rokovanju z električno napetostjo. Velik poudarek je bil tudi na celostnem pristopu, razumevanje situacije in odnosu mehanika do člana oziroma stranke,« je pojasnil vodja AMZS servisne dejavnost Jurij Kočar.
Največ znanja, spretnosti in veščin med 16 ekipami iz 17 sodelujočih držav sta pokazala predstavnika avstrijskega ÖAMTC, Leonie Tieber in Markus Resetarits. Barve AMZS in Slovenije sta zastopala Janez Kajzar, vodja servisne delavnice v AMZS centru v Postojni, in Jakob Turnšek, vodja servisa v AMZS centru Celje, ki sta osvojila 12. mesto. Oba sta izrazila navdušenje nad konceptom usposabljanja in tekmovanja, ki omogoča pridobitev širokega spektra novih znanj, ki jih trenutno vsakodnevno delo še ne omogoča, prek druženja z mehaniki iz drugih avtomobilskih klubov pa poleg strokovnih razprav tudi izmenjavo povsem praktičnih izkušenj.
T. T.



