Jesen nam je postregla s precej lepim vremenom, kar smo škrati seveda izkoristili za raziskovanje gozda. Tokrat so v vrtec po »škrate« prišli gozdarji in preverili, ali smo ustrezno opremljeni in imamo s sabo dogovorjeni pripomoček – meter. Tema tokratnega druženja je bila namreč merjenje, merske enote in števila, nanašala se je na kurikularno področje matematike. Otroci namreč matematiko srečujejo na različnih področjih življenja in si pridobivajo matematično znanje, ki jim pomaga pri sprejemanju odločitev v njihovem življenju in jim omogoča aktivno soizgrajevanje skupnosti (Kurikulum, 2025).
Že na začetku poti so imeli gozdarji za nas pripravljeno prvo nalogo. Skupaj smo iz lesenih delov sestavili kocko in jo nato s skupnimi močmi odnesli na vrh. Pri tem smo se držali reka »v slogi je moč« in tako uspešno opravili izziv. Najprej smo si ogledali različne metre, ki so jih prinesli otroci, se pogovorili o številkah na metrih in merskih enotah ter jih med sabo primerjali. Lotili smo se merjenja vej, korenin, obsega dreves in tako premerili gozd po dolgem in počez. Gozdarji so s sabo prinesli tudi poseben meter, ki meri kar 50 m. Skupaj smo ga razvili v gozdu in naredili »metrsko« verigo. Gozdarji so nam razložili, kako na poseben način izmeriti višino dreves in oceniti, kam bo drevo padlo. Pogovorili smo se tudi o kocki, ki smo jo prinesli in ugotovili, da predstavlja kubični meter. Vanjo so se lahko postavili skoraj vsi škrati. Otroci so dali tudi idejo, da lahko iz kocke naredimo hišo. Seveda smo se takoj lotili dela in nanosili veje za streho, na vrhu pa smo dali tudi listje ter se skrili v hišo. Za konec pa je sledila še čisto prava zabava z listjem, ko so otroci uživali, se podili po gozdu in metali listje v zrak. Vsi nasmejani in polni energije smo se poslovili in se dogovorili, da se kmalu zopet vidimo.
Gozdni škrati z Brigito in Tjašo




