SKLOP A: Vzpostavitev procesa
V tem začetnem sklopu so bile izvedene ključne pripravljalne aktivnosti:
- zagotovitev politične podpore za pripravo strategije,
- oblikovanje delovne skupine in priprava podrobnega delovnega načrta,
- izvedba samoocene pripravljenosti občine, ki je bila predstavljena občinskemu vodstvu.
SKLOP B: Organizacija in koordinacija
Nadaljevanje procesa je bilo usmerjeno v organizacijo projektnega dela:
- vzpostavitev jasne strukture vodenja OCPS z vključevanjem različnih občinskih služb,
- izvedba medsektorskih delavnic in sestankov z deležniki s področja prometa, prostora, komunalne infrastrukture ter gospodarskih dejavnosti,
- seznanitev občinske uprave s cilji in namenom OCPS.
SKLOP C: Oblikovanje vizije in ciljev
V tem sklopu je občina oblikovala razvojno vizijo prometne ureditve:
- ključno vprašanje: »V kakšni občini želimo živeti?«,
- določitev vizije in strateških ciljev, ki usmerjajo dolgoročni prometni razvoj ter spodbujajo trajnostno mobilnost.
SKLOP D: Analiza obstoječega stanja
Cilj analize je bil pridobiti celostno sliko trenutnega prometnega sistema:
- pregled relevantnih prostorskih in prometnih dokumentov,
- analiza prometnih tokov, demografskih trendov, potovalnih navad in okolijskih značilnosti,
- ugotovitve omogočajo temeljito razumevanje izhodišč za nadaljnje ukrepanje v smeri trajnostne mobilnosti.
Ta skrajšani in strukturirani prikaz nudi pregledno podlago za razumevanje procesa priprave OCPS kot ključnega strateškega dokumenta za razvoj trajnostnega prometa v Občini Vojnik. V drugi fazi priprave končne strategije se izdela osnutek publikacije OCPS, ki se pošlje v potrditev zunanjemu presojevalcu in v potrditev občinskemu svetu Občine Vojnik. Strategija bo dokument in podlaga za prijavo za sofinanciranje projektov, ki bi se izvajali v Občini Vojnik ter bi jih prijavili na javni razpis za sofinanciranje ukrepov trajnostne mobilnosti.
Tekst: Vesna Poteko





