Gradili smo pozitivno, zanimivo in stimulativno okolje, v katerem so glasba in glasbene dejavnosti prevzele eno izmed osrednjih vlog. Znano je namreč, da glasba pri ljudeh zbuja močna čustva, zato je eno izmed najboljših sredstev, ki nam pri predšolskem otroku omogoča doseganje občutij ugodja in sproščenosti, hkrati pa prebuja celotni spekter čustev. Vsi smo se pri ustvarjanju zabavali; ker smo se zabavali smo bili srečni, ker smo bili srečni, so bili naši možgani bolj odprti za učenje.
Pri našem raziskovanju in dojemanju glasbe smo poslušali zvoke narave, zvoke, ki jih proizvajamo z lastnim telesom (s prsti, rokami, nogami), posnetke klasične, sodobne in otroške inštrumentalne in vokalne glasbe. V glasbenih kotičkih igralnic so imeli otroci možnost preizkušati otroške in prave inštrumente, ustvarjati lastne glasbene stvaritve ter razvijati svoj ritmični in melodični posluh. Veliko smo prepevali in nemalokrat spremljali petje z igranjem na ritmične in melodične inštrumente. Uspelo nam je, da smo z glasbo povezali dejavnosti na vseh vzgojnih področjih, letošnje leto pa smo izpostavili področje ljudskega izročila – ljudske glasbe.
Povezovanje z Glasbeno šolo Trebnje, Orkestrom slovenske vojske ter posameznimi glasbeniki, kot je akademski glasbenik Klemen Leben. S sodelovanjem s plesnima skupinama Nasmeh in Ajda ter z obiski staršev, ki se ukvarjajo z glasbo, smo otroke še temeljiteje pospremili v pisani svet glasbil, njihovih zvokov in jih vpeljali v svet umetnosti in kulturnega dogajanja.
Tri leta projekta smo zaokrožili z veliko glasbeno prireditvijo, ki se je odvila 7. maja 2015 v enoti Mavrica. Predstavilo se je osem, v projektu sodelujočih oddelkov, ki so v medsebojnem povezovanju in sodelovanju ter soustvarjanju s plesnima skupinama Nasmeh in Ajda pripravili 14 ljudsko obarvanih točk. Prireditve se je kljub dopoldanski uri udeležilo preko 150 sorodnikov otrok, za kar se jim najlepše zahvaljujemo.
Naj zaključim z besedami Hansa Christiana Andersena, ki pravi; »Ko nas besede zapustijo, začne govoriti glasba.
Zapisala: vodja projekta Ariadna Agnič