Logo MojaObčina.si
DANES
24°C
8°C
JUTRI
23°C
9°C
Oceni objavo

Slavnostno odprli celovito prenovljeni SM Trebnje

V četrtek,9. decembra, sta predsednik Mercatorjeve uprave Tomislav Čizmić in župan Alojzij Kastelic slavnostno odprla celovito prenovljen supermarket Mercator Trebnje. Nagovorila sta zbrane kupce in kasneje skupaj s poslovodjo Mileno Strniša slavnostno prerezala trak.

Tomislav Čizmić, predsednik Mercatorjeve uprave je poudaril pomen prenove maloprodajne mreže in pospešenega posodabljanja vseh procesov v Mercatorju, posebej storitev za kupce, ki jim omogoča udobno in sodobno nakupovanje. Župan Alojzij Kastelic pa je izrazil zadovoljstvo nad prenovo trgovine, saj so jo občanke in občani že težko pričakovali.

Supermarket Trebnje sedaj meri 1.259 m2. V njem je popolnoma nova vsa nevtralna oprema, hladilna tehnika, strežna linija, blagajne in razsvetljava. Nakupovalna pot je spremenjena, kar omogoča večjo preglednost in prehodnost prodajalne. Velik oddelek svežega sadja in zelenjave je že ob  vhodu, nato pa vabijo bogato založeni oddelki svežega programa s pekarno in samopostrežbo kruha, toploteka, delikatesa in mesnica. Kupci so se razveselili tudi pestre ponudbe mesnih, mlečnih izdelkov, sveže pakiranega mesa in rib ter izdelkov Minute. Poudarek je na vinoteki, lepo urejene pa so tudi akcijske izpostavitve suhega in hlajenega programa. Dodaten čar sami trgovini pa doda nova zunanja in notranja grafična podoba. Ob tej prenovitvi je poslovodja Milena Strniša izročila ček za donacijo v višini 1.000 EUR PGD Trebnje, zbrane pa so nato razveselili še otroci iz Vrtca Mavrica. Za celotno trgovino bo skrbela poslovodja Milena Strniša, namestnica poslovodje, tri izmenovodje in 26 prodajalk. Skupaj bo tako 28 zaposlenih. »Delo v tako lepo prenovljeni prodajalni bo za naš kolektiv preglednejše in tudi prijetnejše. Večja paleta izdelkov pomeni tudi prijaznejši in gotovo tudi bolj racionalen nakup, kajti kupec bo sedaj lahko kupil več stvari na enem mestu,« je dodala poslovodja Milena Strniša.

Upajmo, da se bodo prodajalci dobro počutili v novih prostorih, saj prava priložnost za prodajo ne izhaja le iz izdelka ali storitve, ki jo prodajamo, marveč v veliki meri od zadovoljnega prodajalca.

 

Mojca Smolič

Foto: EBV in MS

Oglejte si tudi