V okviru projekta RUSALKA (Oživitev življenja ob in v reki Temenici) Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani kot izbrani zunanji izvajalec pripravlja 4 predloge izobraževalnih delavnic vključno z vsem potrebnim delovnim gradivom, preko katerih bodo lahko učitelji učence ozaveščali in poučevali o izzivih z ravnanjem z vodo v lokalnem okolju.
V okviru projekta RUSALKA so v pripravi štiri izobraževalne delavnice za učence, preko katerih bodo lahko učitelji ozaveščali in poučevali o izzivih upravljanja kraškega vodotoka Temenice (foto: S. Mikolič).
Na delavnici za učitelje - mentorje, ki je potekala na OŠ Trebnje v četrtek, 10. 11. 2022, v organizaciji Občine Trebnje in izvedbi sodelavcev Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, so se učitelji seznanili z vsemi 4 predlogi izobraževalnih delavnic, ki jih bodo lahko v nadaljevanju izvajali z učenci v času pouka, poudarek pa je bil predvsem na možnostih uporabe Šolskih kovčkov za analizo vode, ki so jih na OŠ Trebnje kupili v okviru projekta. Zaradi dežja smo terenski del - analize kakovosti vode - z učitelji izvedli kar v razredu (na odvzetih vzorcih vode reke Temenice in njenih pritokih). Kljub preprostim analizam smo z učitelji v vzorcih reke Temenice lahko zasledili povečane vrednosti nitratov, kloridov in fosfata.
Delavnica je potekala na OŠ Trebnje, pridružili so se tudi učitelji sosednjih osnovnih šol, saj je razvita gradiva možno uporabiti tudi ob drugih vodotokih.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Barbara Lampič, Sara Mikolič in Tajan Trobec,
Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani
Mateja Zupančič,
Občina Trebnje





