PET.

Erasmus+MATH projekt. Izmenjava učencev na Madžarskem

Na Osnovni šoli Vransko-Tabor smo vključeni v projekt Erasmus+MATH, matematika v harmoniji z umetnostjo in tehnologijo. Tokratne izmenjave so se udeležili zainteresirani učenci 6. in 7. razreda podružnične šole Tabor. Prav vsi učenci so aktivno sodelovali na delavnicah in imeli možnost raziskovati novo deželo, njihov šolski sistem in prebivalce. Prav vsi so se strinjali, da je drugje lepo, doma pa najlepše. Takole sta zapisala Laura in Ožbej.

V petek, 8. 4. 20022, smo se odpeljali do Celja, kjer nas je  vlak odpeljal do Madžarske. Nato smo se peljali še dve uri do naših gostiteljev. Ko smo prišli so nas lepo sprejeli in nam razkazali hišo. Nato sva z sošolcem Aljažem šla spat.

Naslednji dan smo si šli ogledati grad. Zvečer smo imeli prosto in k nam je prišlo nekaj drugih otrok. Skupaj smo se igrali in se učili njihovega jezika.

Naslednji dan smo si ogledali par muzejev, nato smo se odpravili v šoping.

V ponedeljek so nas sprejeli v šoli, kjer so nam otroci nekaj zapeli, zaplesali,  razkazali so nam njihovo šolo (naša je lepša, njihova je večja). Zvečer smo lahko plesali v njihovi šoli, naučili so nas kavbojski ples.

V torek smo odpeljali Portugalce do letališča, nato smo odšli v Budimpešto. Ogledali smo si  zanimivosti, videli smo tudi krono kralja Matjaža, ki je bila zelo zastražena v parlamentu. Parlament je bil iz čistega zlata. Zvečer smo odšli na ladjico, kjer smo videli prave lepote mesta  Budinpešte, vse je bilo osvetljeno. Nato smo se vrnili v hotel in šli spat.

Naslednji dan smo pojedli zajtrk, odšli do železniške postaje in se odpeljali nazaj v Slovenijo.

Izmenjava  mi je bila zelo všeč, saj sem spoznal državo Madžarsko, njeno kulturo, zanimivosti in nove prijatelje.   Viszontlatasra! Nasvidenje!  Ožbej Lesjak, 6. c

Na izmenjavi mi je bilo zelo fino. Najbolj všeč mi je bilo, ko smo si ogledali dva gradova, igrali bowling in sami hodili po trgovini.  Laura Goršak, 6.c