Logo MojaObčina.si
DANES
16°C
3°C
JUTRI
18°C
6°C
Oceni objavo

Študijski krožek za Medobčinsko društvo invalidov občin Litija in Šmartno pri Litiji

IZOBRAŽEVALNI CENTER GEOSS je na Javnem razpisu Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, za sofinanciranje programov in dejavnosti izobraževanja odraslih v letu 2017 pridobil sredstva za izvajanje ŠTUDIJSKIH KROŽKOV.

ŠTUDIJSKI KROŽKI so v Litiji novost. Gre za majhne skupine za neformalno učenje, kjer se učijo in družijo interesenti in radovedni ob določeni tematiki. Vsebino, potek in zahtevnost učenja si udeleženci izbirajo sami.

Ljudje se učijo zaradi različnih razlogov - osebnega razvoja, želje po samouresničenju, veselja, zelo pogosto pa tudi zaradi strokovnega razvoja. Vseživljenjsko učenje omogoča razvoj in razširitev vrednot, spretnosti ter razumevanja, ki jih ljudje potrebujejo skozi življenje, spodbuja ustvarjalnost in prilagajanje okoliščinam ter okoljem. Podjetja, organizacije in posamezniki so pomembni udeleženci vseživljenjskega učenja. V vzrok in hkrati odgovor hitrim tehnološkim spremembam v zadnjih petdesetih letih, so organizacije, da bi povečale predvsem konkurenčnost, našle rešitev v VŽU. Tako se v okolju učijo in se mu skušajo prilagoditi ali pa nanj proaktivno vplivajo.

 

V Študijskem krožku Informacijsko komunikacijsko smo s člani Medobčinskega društva invalidov občin Litija in Šmartno pri Litiji pridobivali digitalne veščine, saj imamo v našem okolju veliko upokojenih in invalidsko upokojenih oseb, ki jim primanjkuje informacijsko komunikacijskih kompetenc.

Znano je že, da se ljudje učimo iz različnih vzrokov, bodisi osebnih ali drugih. Sama teorija učenja pravi, da se ljudje najbolje in največ naučimo skozi izkušnje, na delu, skupaj z drugimi ljudmi in s pomočjo drugih, ki nam lahko nastopajo kot zgledi ali mentorji. V krožku smo spoznali osnovno informacijsko opismenjevanje ter se srečali s komunikacijsko tehnologijo, ki nam lahko izboljša življenjski standard in kakovost bivanja. Najprej smo se srečevali in spoznavali različna osnovna računalniška znanja ter krepili računalniško pismenost na področjih, ki so nam primanjkovala. Večja računalniška pismenost nam lahko omogoči večjo socialno vključenost in osebnostno-poklicni razvoj. Učenje smo obogatili s pomočjo interaktivnih računalniških vsebin.
Vsem priporočamo, da se nam pridružijo v različnih študijskih krožkih in tako obogatijo svoje življenje z novimi znanji, izkušnjami in prijateljstvi. 

Oglejte si tudi