Logo MojaObčina.si
DANES
25°C
11°C
JUTRI
22°C
11°C
Oceni objavo

Za nami uspešna delavnica »Izzivamo razmišljanje o zelenem in digitalnem prehodu v turizmu«

V petek, 12. aprila, smo v okviru 4. Vseslovenskega turističnega start-up vikenda, ki ga vsako leto vodi Zadruga Kikštarter, predstavili projekt ST3ER in organizirali delavnico z naslovom »Izzivamo razmišljanje o zelenem in digitalnem prehodu v turizmu«.

Po uvodnem nagovoru Nike Škerjanec, ki je predstavila potek prvega dne in mentorje, ki so vse 3 dni nudili svoje strokovno znanje udeležencem, je Mojca Štepic predstavila projekt ST3ER, ki spodbuja dvojni prehod v turizmu– okoljski in digitalni, ki je namenjen večji odpornosti mikro, malih in srednje velikih podjetij (MSP) na področju turizma in priložnosti, ki jih daje obstoječim MSP-jem na območju LAS Srca Slovenije.

Udeležence smo seznanili z objavljenim razpisom za mentorje, ki je še vedno odprt za prijave. V okviru tega razpisa pozivamo strokovnjake s področja turizma, da ponudijo svoje strokovno znanje MSP-jem, ki prihajajo iz kar petih držav Evropske unije.

V pripravi sta še dva razpisa za MSP-je, prvi spodbuja projekte, ki bodo naslavljali zelene in digitalne prakse, drugi pa projekte, ki bodo naslavljali izzive ogljičnega odtisa. Prvi razpis, namenjen individualnim inovativnim projektom, bo omogočil 5 MSP-jem v Srcu Slovenije, da pridobijo nepovratna sredstva v višini 25.000 EUR za posamezni projekt, ki bo naslavljal inovativne rešitve zelenega oz. digitalnega prehoda.

Drugi razpis, namenjen skupnim inovativnim projektom, spodbuja MSP-je s področja turizma, da se povežejo še z enim in največ tremi MSP-ji, in gradijo na ekonomiji doživetij ter se osredotočijo na eksperimentalne ukrepe za zeleni prehod (zmanjšanje ogljičnega odtisa). Trije izbrani projekti bodo upravičeni do 30.000 EUR nepovratnih sredstev za izvedbo predlagane projektne ideje. Izbrani MSP-ji bodo morali predlagane projekte izpeljati znotraj časovnega obdobja od 6 do 12 mesecev.

Po predstavitvi smo nadaljevali z delavnico, ki jo je vodil Matjaž Jug, podjetnik, start-up predavatelj, soustanovitelj prostora za sodelo KIKštarter, član pospeševalnika KIKštarterja in lastnik agencije za korporativne dogodke ETC Adriatic. Cilj delavnice je bil razviti zanimive nišne turistične produkte in avtentične zgodbe, ki bi obogatili obstoječo turistično ponudbo ter hkrati nagovorili zeleni in digitalni prehod. Udeleženci so oblikovali manjše skupine, nizali številne inovativne ideje ter izbrane razvijali do poznega večera. Predstavitve so bile tako zanimive in inovativne, da so spodbudile k diskusiji in iskanju še dodatnih turističnih rešitev, kar je bil odličen uvod v mreženje in pogostitev.  

 

Avtorica: Jasna Presečki

Oglejte si tudi