Pedagoški delavci imamo pri spodbujanju in razvijanju ustvarjalnosti pomembno vlogo. Tega se dobro zavedamo tudi učitelji, ki delamo z najmlajšimi, zato si prizadevamo in se trudimo v šolski prostor in svoje delo vpeljevati čim več aktivnosti, ob katerih učenci razvijajo svojo ustvarjalnost in se posledično celostno razvijajo.
Z dejavnostmi skupinskega ustvarjalnega izražanja, bodisi skozi likovnost, gib, ples ali glasbo, ki jih vključujemo v vzgojno-izobraževalni proces, razvijamo pozitivno socialno klimo v razredu, saj tovrstne vsebine učence sprostijo in povežejo. Učenci se na zabaven način učijo sodelovanja, strpnosti, prilagajanja, sprejemanja, poslušanja … To pa so temeljne socialne veščine, brez katerih učenci ne morejo uspešno delovati znotraj skupine.
Da pa lahko pri učencih razvijamo ustvarjalnost in ob tem skupinsko sodelovanje, moramo biti ustvarjalne tudi učiteljice. Tako je učiteljice prve triade Druge osnovne šole Slovenj Gradec na eni strani ustvarjalnost, na drugi strani pa zavedanje pomena povezanosti med vrtcem in šolo, povezalo z vzgojiteljicami vrtca Slovenj Gradec. K sodelovanju nas je vodilo tudi zavedanje pomembnosti izmenjave znanj strokovnih delavcev. V začetku januarja 2016 smo se v prostorih podružnične šole Pameče-Troblje sproščeno družile v delavnici ustvarjalnega izražanja skozi gib, glasbo in likovnost. Ob izvajanju skupinskih dejavnosti smo v izredno prijetnem vzdušju poglabljale naša poznanstva, ob tem pa pridobivale nove ideje za delo v svojih skupinah oziroma razredih.
Družile so nas ustvarjalnost, strokovnost in zabava. Vse to strokovni delavci potrebujemo, saj tovrstno energijo prenašamo na otroke.
Veselimo se ponovnega druženja, ki ga bodo tokrat za nas pripravile vzgojiteljice.
Jasna Jeromel, prof. RP