S sodelovanjem in sprotnim načrtovanjem z razredničarkami je pouk angleščine potekal usklajeno in vsebinsko integrirano s cilji in vsebinami drugih predmetov. Učiteljica je večino časa govorila angleško in pouk skušala približati naravnemu usvajanju jezika. Poudarek je bil na spodbujanju in razvijanju slušnih in govornih zmožnosti. Učne ure so bile organizirane konkretno z izmenjavanjem različnih krajših aktivnosti, saj je pozornost učencev na tej stopnji še kratkotrajna. Pri pouku so bila uporabljena različna konkretna gradiva (igrače, lutke, oblačila ipd.) ter vizualna, zvočna in interaktivna podpora. Učenje je potekalo preko igralnih dejavnosti, gibanja, igre vlog, različnih glasbenih in drugih dejavnosti.
Vso šolsko leto smo aktivno sodelovali z Zavodom za šolstvo, območno enoto Slovenj Gradec. Njihova podpora in smernice so bile zelo dobrodošle in kakovostne. Učiteljice so se udeležile različnih srečanj in seminarjev, na šoli pa so potekale različne spremljave, tudi hospitacijske, kjer so učitelji dobili še boljši vpogled v poučevanje TJA v 2. razredu.
Pohvalimo lahko tudi sodelovanje staršev, ki so spremljali delo in znanje otrok; prav tako so se aktivno udeležili roditeljskih sestankov, na katerih je bila vključena vsebina s področja tujega jezika.
Ob koncu šolskega leta je bila izvedena anketa med starši in učenci. Pokazala je, da se skoraj vsi učenci radi učijo angleščino, da so zadovoljni z načinom učenja, saj se jim je pouk zdel zanimiv, sproščujoč, igriv… Zadovoljstvo in veselje učencev je bilo opaziti tudi sproti pri pouku, saj so v večini aktivno sodelovali in pridno usvajali znanje. Učenci so presodili, da jim učenje jezika večini ne dela težav, večina je svoje znanje označila s 4 ali 5. Učenci menijo, da jim bo učenje jezika prišlo prav tudi kasneje.
V naslednjem šolskem letu bomo nadaljevali z uvajanjem prvega tujega jezika v 2. in 3. razredu, v prvem pa bo ponujen kot neobvezni izbirni predmet.
Marjeta Lavrinšek, prof. razrednega pouka
Prva osnovna šola Slovenj Gradec



