Občine: Bistrica ob Sotli, Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, Sevnica Občine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale Občine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, Vrhnika Občine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, Postojna Občine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, Vipava Občine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej Občine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Žužemberk Občine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, Sežana Občine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi Občine: Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, Žalec Občine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Vuzenica Občine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica Šempeter-Vrtojba
JUTRI
12°C
9°C
PET.
12°C
8°C
Oceni objavo

Izobraževanje za vinarje in sadjarje

Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport Brda vse vinarje in sadjarje vabi k prijavam na trženjsko izobraževanje pod mentorstvom mag. Roberta Vidiča, ki bo potekalo od januarja 2014 dalje. Izobraževanje zajema 6 srečanj po 3 šolske ure ob ponedeljkih ali torkih v veliki sejni sobi Občine Brda. Število prijavljenih je omejeno med 10 in 15 slušateljev. Cena za minimalno število 10 prijavljenih je 72 eur z DDV, za 15 slušateljev 48 eur z DDV. Prijave zbirajo do 20.decembra 2013 na tic@obcina-brda.si.

 

PROGRAM IZVEDBE TRŽENSJKEGA IZOBRAŽEVANJA ZA VINARJE IN SADJARJE
 
Program je namenjen vsem tistim vinarjem in sadjarjem, ki želijo razviti prepoznavno blagovno znamko in s tem si na dolgi rok zagotoviti uspešen trženjski nastop. Sestavljen je iz šestih modulov, vsak v trajanju 3 ur. Približno tretjina programa temelji na teoretičnih osnovah, tretjina na predstavitvi primerov uspešnih pridelovalcev, tretjina pa na skupinskem delu in diskusijah.  

1. Modul: PRIPRAVA TRŽENJSKE STRATEGIJE
S strateškim načrtovanjem se vinarji soočajo le vsakih nekaj let, ko je potrebno analizirati spremenjene trende v okolju in se jim prilagoditi. Priprava strateškega plana se prične z analitičnim delom:

  • ANALIZA:
• strateška analiza (notranja in zunanja analiza)
• izdelava SWOT analize
• segmentiranje ciljnih trgov
 
  • TRŽENJSKA STRATEGIJA
• izbor ciljnega trga in pozicioniranje izdelka/storitve
• določitev kratkoročnih in dolgoročnih ciljev
• oblikovanje trženjskega spleta (definiranje cene, pridelka, trženjskih poti in trženjskega
komuniciranja )
 
2. Modul: OPERATIVNA IZVEDBA TRŽENJSKEGA KOMUNICIRANJA Z NAMENOM GRAJENJA BLAGOVNE ZNAMKE
Vinarji in sadjarji se vsakodnevno srečujejo s potrebami po organizaciji dogodkov, degustacij, komuniciranja z novinarji, sejemskih nastopov, itd. S tem namenom bomo predelali kako vinarji lahko uspešno in konsistentno izvajajo trženjsko komuniciranje z namenom izgradnje blagovne znamke.
 
3. Modul: KREATIVNI TRENDI V ŽIVILSKI PANOGI
V živilski panogi se izrazito uveljavlajo novi trendi, katerih upoštevanje prinaša dolgoročne konkurenčne prednosti. S tem namenom lahko segmentiramo trendovske potrošnike na:  
• Plemena: potrošniki, ki so pod izrazitim vplivom socialnih omrežij in hočejo biti vključeni pri kreiranju in pridelavi pridelkov/proizvodov
• Esteti: potrošniki, ki pri uživanju hrane pričakujejo zadovojevanje estetskih potreb
• Nišneži: majhne skupine potrošnikov, ki želijo pridelke po svoji meri
• Zdranarji: potrošniki, ki pričakujejo od pridelkov tudi zdravilne učinke
• Nezaupneži: zahtevajo sledljivost ali vsaj garancijo glede kakovosti hrane
• Vtičkarji: potrošniki, ki prisegajo na lokalno pristno hrano
• Ekositi: pričakujejo sonaravno obnašanje pridelovalca

4. Modul: DEFINIRANJE KONKURENČNIH PREDNOSTI IN JASNIH ELEMENTOV PREPOZNAVNOSTI
Poudarek je na prepoznavanju in izboru ciljnega segmenta potrošnikov ter na natančnem pozicioniranju ponudbe temu segmentu z definicijo konkurenčnih prednosti.  Pomebnno je, da potrošnik percepira posamezno blagovno znamko z jasnimi pričakovanji. Navadno so na dolgi rok uspešnejši pridelovalci ki se diferencirajo od ostalih konkurenčnih ponudnikov. V tem modulu bo velik poudarek na embalaži.
 
5. Modul: VINSKI TURIZEM
V tem modulu bomo skušali odgovoriti na vprašanje kaj ima vinar/pridelovalec od vljučitve v vinski turizem. Spoznali bomo kaj so turistične destinacije, spremembne turističnih trendov, analizirali Brda kot turistično destinacijo in potenciale za razvoj turizma, pričakovanja vinskih turistov in na koncu odgovorili na tezo, da je dolgoročno glavna konkurenčna prednost vinarjev/pridelovalcev v močni zavesti pri sodelovanju v gradnji lokalnega območja kot turistične destinacije.  
 
6. Modul: PRODAJNA POGAJANJA
Pridelovalci se dnevno srečujejo s potrebo po izvajanju prodajnih razgovorov. S tem namenom bomo predelali proces pogajanj, dejavnike, ki so pomembni za pozitiven izid pogajanj in katere so značilnosti dobrih pogajalcev.

Oglejte si tudi