podlago z namenom zmanjšanja emisij na viru, ograja v dolžini 340 m in dodatna pasivna zaščita varovanih prostorov) ter ureditev komunalnih vodov in odvodnjavanja,
in ureditev javne razsvetljave na območju križišč, prometne opreme in signalizacije.
Vrednost gradbenih del za obvoznico Radlje ob Dravi v drugi fazi je znašala 4,6 milijonov evrov. Investicija je bila v višini 85% upravičenih stroškov sofinancirana iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Direkcija RS za ceste je prispevala 15% vrednosti celotne investicije za drugo fazo, znesek v višini 107.130 evrov pa je zagotovila Občina Radlje ob Dravi.
Odprtje obvoznice se bo prebivalcem Radelj močno zmanjšala prometna obremenitev v mestnem središču (v letu 2032 na Koroški cesti s 16.750 na 4.750 povprečnega letnega dnevnega prometa (PLDP) in na Mariborski cesti s 16.640 na 5.520 PLDP). Posledično se bo zaradi zmanjšanja škodljivih emisij povečala prometna varnost in občutno dvignila kakovost življenja.