Zavod za turizem Preddvor je pred časom razpisal javni natečaj za novo celostno grafično podobo turistične destinacije Preddvor. Strokovna komisija se je med prispelimi predlogi odločila za enostavno podobo, ki je v sami osnovi povzela vse značilnosti starega znaka, hkrati pa je znak prečiščen in podpira vse sodobne oblike oglaševanja.
Novo podobo je oblikovala Andrejka Belhar Polanc iz podjetja Vizualni prevodi in sicer z naslednjim pojasnilom:
“Ker bo logotip nagovarjal obiskovalce, ki prihajajo izven Preddvora sem se raje odločila za širše poznan simbol rdečega nageljna, skladno s strategijo razvoja turistične destinacije. Preprosta geometrijska oblika ostaja odprta za nove vsebine. Gledalcu tako omogočimo, da v njemu prepozna svoje asociacije. Najsibo to gorenjski nagelj, Storžič, jezero, mir, dediščina … lahko ga beremo na različne načine in mu dodajamo nove pomene. Ne nazadnje lahko predstavlja tudi ognjemet nepozabnih doživetij ali mozaik turističnih značilnosti Preddvora. V poplavi destinacijskih logotipov s stiliziranimi hribi, dolinami in vodami, tako odstopa in izstopa, kar je tudi namen. Preprosta oblika omogoča tudi dobro zapomljivost in nezamenljivost.
Slikovni del je stiliziran nagelj. Listki cveta kažejo navznoter in se hkrati odpirajo navzven. Kažejo na bistvene značilnosti destinacije (navznoter) in vabijo obiskovalce (navzven). Znotraj je cvet v modrih in zelenih tonih, ti simbolno ponazarjajo različne naravne danosti destinacije. Simetrična konstrukcija ponazarja mir in uravnoteženost. Hkrati deluje kot izvezen vzorec, ki kaže na bogato kulturno - zgodovinsko dediščino. Množica listkov simbolno predstavlja različne značilnosti in aktivnosti, ki jih omogoča turistična destinacija.”
Zavod za turizem Preddvor