V ponedeljek 21. 3. se je v Hitovem hotelu Perla odvil poslovni dogodek Turistična pomlad v organizaciji Javnega zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina.
Prva turistična borza v Vipavski dolini je bila načrtovana že leta 2020, a je bila zaradi covida odpovedana. Lokalne turistične organizacije in ponudniki iz celotne regije smo se zato z veseljem odzvali letošnjemu povabilu ter izkoristili priložnost srečanja s predstavniki Slovenske turistične organizacije in pogovorov z organizatorji turističnih potovanj, predvsem pa priložnosti izmenjave izkušenj, mreženja in tkanja poslovnih vezi.
Miren Kras smo se na dogodku predstavili kot destinacija, ki ponuja mir, tišino, neokrnjeno naravo in butična doživetja 365 dni v letu za različne tipe turistov. Turističnim agencijam, ki bodo ponudbo sanjave strani Slovenije vključile v svoje programe, smo predstavili doživetja primerna za družine in zaključene skupine, ter poudarili, da lahko ponudbo prilagajamo specifičnim željam in potrebam gostov. Obiskovalce smo pogostili z domačim šalamom Turistične kmetije Faganeli in tremi vrstami žganic Kmetije Rogelja. Med 60. turističnimi ponudniki, ki so se odzvali povabilu Javnega zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina sta bila tudi Gostilna Štirna iz Opatjega sela in ponudnik doma predelane zelenjave, vložene v ekstra deviško oljčno olje – Maqfino iz Mirna.
Na dogodku, ki je v uvodnem delu ponudil strokovne vsebine (nova strategija STO, plan promocije na tujih trgih v letu 2022, prihajajoči razpisi, priložnosti, ki jih turizmu ponujajo Slovenske železnice), v nadaljevanju pa spoznavanju in trženju regijske ponudbe, smo začrtali novo pot tesnejšega sodelovanja z namenom nadaljnjega razvoja in promocije povezane Mediteransko-Kraške regije.
Kako edinstveni smo, ko združimo lepoto narave in gostoljubje ljudi, nam je pomagal ozavestiti video, s katerim smo se skupaj predstavili na svetovni razstavi Expo v Dubaiu. V spremstvu glasbeno plesne predstave Tjaše Fajdiga smo podoživeli popotovanje od morja, čez Kras in Vipavsko dolino do Soče in Brd. V ritmu barv in zvokov so plesala tudi srca prisotnih.
Prav pomen strateškega povezovanja in oblikovanja skupnih projektov za nadaljnji razvoj turizma v Sloveniji je v svojem nagovoru posebej izpostavila v.d. direktorice Slovenske turistične organizacije (STO), mag. Ilona Stermecki. Prisotnost na dogodku je izkoristila za spoznavanje mikro ponudbe regije, pomudila se je pri razstavljalcih in prisluhnila izzivom, pri katerih lahko STO priskoči na pomoč.
Mag. Ariana B. Suhadolnik, direktorica Turizma Miren-Kostanjevica je prireditev zaokrožila z besedami: »Pohvala ekipi Javnega zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina za organizacijo dogodka, ki je tik pred sezono, v času novih izzivov, povezanih z vojno, vnesel nujen optimizem in zaupanje, da bomo povezani in skupaj kos vsemu, kar je pred nami. Želimo si, da Turistična pomlad postane tradicionalni dogodek!«
Turizem Miren-Kostanjevica




