Ta konec tedna čaka člana ŠD Gas Kras Martina Čendaka in Jakoba Markežiča krstni nastop v italijanskem IRC prvenstvu. Odpravljata se na Rally Elba, kjer ju čaka kar 12 nabrušenih tekmecev z enakimi vozili. Potem, ko sta minuli konec tedna preizkusila italijanski asfalt v Dolomitih, sta optimistično razpoložena. Štart rallyja bo v petek ob 17h, prvi avtomobil v cilju pa pričakujejo dan kasneje nekaj pred 16. uro.
V tekmovalnem koledarju letošnjega prvenstva IRC so štirje rallyji, prvi pa ob na slovitem italijanskem otoku Elba potekal ta konec tedna. Dirka poteka po povsem asfaltni podlagi in je skupno dolga 288,32 km. Posadke bodo morale prevoziti 7 hitrostnih preizkušenj v skupni dolžini 102,67 km. Štart bo v mestu Portoferraio v petek popoldan, nato pa bodo na vrsti prve tri HP. Ostale štiri v programu bodo odpeljane v soboto , nato pa bo v popoldanskem času cilj dirke, ponovno v Portoferraiu. Prvo vozilo organizatorji pričakujejo okoli 15.40. Prijavljenih je kar 139 posadk, v večini italijanskih. V razredu RC5 je prijavljenih kar 13 posadk v vozilih Renault Clio Rally5, s kakršnim bosta tekmovala tudi mlada Primorca, ki ju čaka številka 107. Kot je Martin že večkrat povedal, gresta na vsak rally z mislijo na zmago, a se zavedata, da je konkurenca nabrušena, večina pa jih tudi bolje pozna značilnosti brzincev, na katerih se bosta Martin in Jakob vozila prvič v življenju. Zahtevna je tudi logistika samega nastopa na tem tekmovanju, saj že potovanje tja traja praktično ves dan, je povedal Martin:
»Pravzaprav smo prišli v Firenze že v torek zvečer, ker je bilo treba v sredo prispeti dovolj zgodaj v mesto Piombino na obali, da smo ujeli trajekt za Elbo. Nato smo se popoldan že odpravili na popis hitrostnih preizkušenj, ki smo ga zaključili danes (v četrtek). Dirka se bo pričela v petek popoldan in že po prvih treh hitrostnih preizkušnjah bo jasno, kako visoko lahko sežemo tokrat. Vsekakor je naša želja, da bi ponovili rezultat iz Dolomitov, a bo tokrat naloga veliko težja. Smo pa optimisti, kot vedno.«
Otok Elba je dokaj majhen in za potrebe rallyja je organizator skoraj dobesedno zaprl celega za promet. Velika večina obstoječih cest bo uporabljena, nekaj za hitrostne preizkušnje, drugo za etape. Tako bodo tudi selitve navijačev iz HP na HP ovirane ali skoraj nemogoče, je še dodal Martin. Vsekakor pa držimo pesti, da bosta mlada Primorca nadaljevala tradicijo posadk ŠD Gas Kras pri zahodnih sosedih, ki sta jo pred leti pričela Marko Kavčič in Borut Klančič, ko sta presenetljivo zmagala v pokalu Suzuki.
VK



