Logo MojaObčina.si
DANES
16°C
3°C
JUTRI
18°C
7°C
Oceni objavo

Poslovalnica Pošte Slovenije – enota Lukovica pri Domžalah

Spremenjen delovni čas Pošte Slovenije, poslovalnice Lukovica pri Domžalah in ostalih na območju občine Lukovica (Trojane in Blagovica), ki je začel veljati s 1. 7. 2012, povzroča nemalo preglavic občanom. Kar nekaj se vas je obrnilo na občinsko upravo z vprašanji, da bi župan na pristojne službe Pošte naslovil zahtevo po vzpostavitvi delovnega časa kot je bil pred uvedbo sprememb, saj trenutni delovni čas občanom ne omogoča koriščenja uslug pošte, kot so jih vajeni iz preteklosti. Vsekakor je zahteva občanov pogojena tudi z dejstvom, da je poslovalnica pošte v Lukovici prostorsko izredno omejena.

Vse od uvedbe spremenjenega delovnega časa je mogoče zaslediti izredno gnečo na pošti, zato so prošnje občanov, da se ponovno vzpostavi prejšnji delovni čas, upravičene in smiselne. Župan je zaradi ureditev razmer že v lanskem letu na pristojne osebe Pošte Slovenije naslovil poziv v upanju na dogovor v korist vseh, s strani Pošte Slovenije pa je bil posredovan naslednji odgovor:

 

»Spoštovani gospod župan Matej Kotnik,

 

dne 22. 8. 2012 smo prejeli vaš dopis, v katerem izražate nestrinjanje in neodobravanje sprememb delovnih časov pošt, ki delujejo v občini Lukovica, in sicer pošte 1225 Lukovica, 1223 Blagovica in 1222 Trojane ter se zavzemate za ohranitev obstoječega delovnega časa omenjenih pošt. Čeprav spoštujemo vaše nestrinjanje z našo odločitvijo, smo se v Pošti Slovenije za tak korak odločili iz poslovnih razlogov in po temeljiti proučitvi, razloge za našo odločitev pa smo pojasnili v obvestilu o spremembi delovnih časov pošt z dne 20. 3. 2012.

 

Delovne čase pošt 1225 Lukovica, 1223 Blagovica in 1222 Trojane smo določili glede na število opravljenih storitev, razpoložljivost delovnih mest in statistične podatke o obiskih pošt, in so poenoteni z ostalimi primerljivimi poštami v Republiki Sloveniji.

 

Zagotavljamo Vam, da so vse uvedene spremembe v skladu z Zakonom o poštnih storitvah (Ur. list RS, št. 51/2009, 77/2010) in Splošnim aktom o kakovosti izvajanja univerzalne poštne storitve (Ur. list RS, št. 47/2010), kar pomeni, da so pošte za neposredno delo z uporabniki poštnih storitev odprte najmanj pet delovnih dni v tednu, delovni čas pošte za neposredno delo z uporabniki poštnih storitev pa ustreza predpisanemu minimalnemu odpiralnemu času in sicer vsaj dve zaporedni uri vsak delovni dan, od tega vsaj enkrat na teden v popoldanskem času po 15. uri. 

 

Glede na navedene razloge, vaše pobude po ohranitvi starega delovnega časa pošt 1225 Lukovica, 1223 Blagovica in 1222 Trojane, žal ne moremo upoštevati. Skrbno bomo spremljali promet na omenjenih poštah ter upoštevali vse predloge in pripombe, ki se pojavljajo. Nadaljnje spremembe, ki bodo izhajale iz praktičnih ugotovitev, bomo praviloma izvedli šele po preteku 6 mesecev, ko bomo že razpolagali s podatki iz daljšega obdobja (v tem obdobju se bodo v prometu že odrazile spremenjene navade strank ipd). Ne izključujemo možnosti, da delovni čas pošte 1225 Lukovica podaljšamo za dve uri na dan, to je dopoldan do 11.30 ure in zvečer do 18.00 ure.

 

Strinjamo se z vašimi ugotovitvami in navedbami glede neustreznosti prostorov pošte 1225 Lukovica. Tudi v Pošti Slovenije se zavedamo, da so prostori omenjene pošte premajhni in uporabnikom ne zagotavljajo kakovostnega opravljanja poštnih storitev. Zaradi navedenega že dalj časa iščemo ustrezni lokacijo oz. poslovni prostor za novo pošto. Potekajo aktivnosti za odkup novih poslovnih prostorov in upamo, da bomo le–to v doglednem času tudi realizirali. Novi poslovni prostori pošte 1225 Lukovica bodo uporabnikom zagotavljali prijazno in kakovostno opravljanje poštnih storitev, poštnim delavcem pa bodo omogočili normalne pogoje za delo.

 

V upanju, da boste naše ponovno pojasnilo sprejeli z razumevanjem, vas lepo pozdravljamo.«

 

                                                                          Evgen Zadnik, direktor poslovne enote

 

 

 

 

 

Vprašanje glede delovnega časa pošt na območju občine je bila tudi tema 16. redne seje Občinskega sveta Občine Lukovica, v okviru katere je župan članom sveta predstavil odgovore pristojnih Pošte Slovenije. Dogovorjeno je bilo, da se občane seznani z vsebino pojasnil pristojnih Pošte Slovenije. Glede na navedeno lahko le upamo, da bosta promet pošte 1225 Lukovica in nova lokacija nakazala potrebo po spremembi delovnega časa.

 

 

Občina Lukovica

Nina Kodrin, višja svetovalka za pravne,

splošne in kadrovske zadeve                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

Oglejte si tudi