Logo MojaObčina.si
DANES
10°C
5°C
JUTRI
15°C
2°C
Oceni objavo

Na Občini vas bo najprej sprejela Romana Boštele

V primeru, da potrebujete kakšno informacijo s strani Občine Lukovica, boste najverjetneje najprej zavrteli telefonsko številko 01 7296 300. Na drugi strani vas bo pozdravil prijazen glas, ki pripada tajnici Romani Boštele, nato pa vas bo napotila do sodelavca, ki vam bo podal želene informacije.

Z delom v tajništvu občinske uprave Občine Lukovica se je Romana Boštele seznanila pred petimi leti. Med počitnicami je takrat kot dijakinja Šolskega centra za pošto, ekonomijo in telekomunikacije Ljubljana opravljala obvezno prakso, nato pa je zaradi pomanjkanja kadra nadaljevala s počitniškim delom. Po končani štiriletni srednji šoli je prejela naziv ekonomska tehnica in nekaj časa delala tudi v ljubljanskem Poštnem centru. Čeprav študij nadaljuje na Višji strokovni šoli, smer ekonomija, se je v preteklem letu odločila, da poskusi srečo v domačem kraju in se prijavi na delovno mesto tajnice. Že od decembra 2014 jo lahko srečate v tajništvu Občine Lukovica, z majem pa se je tudi redno zaposlila. 

 

Njene delovne zadolžitve obsegajo oblikovanje in vodenje baz podatkov, skrb za organizacijo sestankov župana in ostalih, ki so zaposleni v občinski upravi. Sodeluje pri materialnem in finančnem poslovanju, vezanem na področju nabave in preskrbe pisarniškega material, sodeluje pri izvajanju enostavnejših kadrovskih opravil, pri izdelavi poročil in vodenju enostavnih evidenc (izdelava zapisnikov), ureja, razvršča, klasificira in odpravlja dokumentarna gradiva, sprejema vloge strank (neposredno ali na zapisnik), ureja in skrbi za razdelitev pošte, dodeljene pa so ji tudi naloge področja Uredbe o upravnem poslovanju.

 

Delo v domačem kraju ji je zelo všeč, saj prijaha iz Trnjave. Prednost v delu z ljudmi, s katerimi se vsakodnevno srečuje, je zagotovo v tem, da občino Lukovico dobro pozna. Romana pravi, da bi njeno delo težje opravljali tisti, ki ne vedo, kako ljudje tukaj funkcionirajo in vsaj približno kakšna so njihova pričakovanja. Glede na to, da je domačinka, občanom in občankam lažje pomaga v začetni fazi, ko se obrnejo nanjo s svojim problemom in jim pomaga sama oziroma napoti k sodelavcu, zadolženemu za določeno področje. Pravi, da zaenkrat nima slabih izkušenj pri svojem delu in upa, da bo tako tudi v prihodnje.

 

Oglejte si tudi